WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Dyrektor Działu Handlowego

OFERTA PRACY
Dyrektor Działu Handlowego
Miejsce pracy: Piastów

Landtech Sp z o.o. to silna i doświadczona firma od lat działająca w branży telekomunikacyjnej. Oferujemy najwyższy standard usług związanych z dostępem do Internetu. Nasza oferta kierowana jest do wymagających odbiorców biznesowych oczekujących szybkich, stabilnych i niezawodnych łączy dostępu do Internetu oraz transmisji danych. Jako niezależny operator posiadamy własną sieć światłowodową na terenie całego kraju oraz profesjonalne łącza radiowe.

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Organizacja Działu Handlowego
  • Stworzenie strategii sprzedaży oraz wypracowanie efektywnych procesów sprzedażowych
  • Budżetowanie, prognozowanie i raportowanie wyników sprzedaży zarówno indywidualnych jak i podległego zespołu
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży, w tym tworzenie indywidualnych planów sprzedażowych, motywowanie i doskonalenie zespołu oraz rozwój struktur sprzedaży
  • Budowanie, utrzymywanie i rozwój stabilnych relacji biznesowych z klientami oraz partnerami
  • Rozwój sprzedaży usług Landtech w Polsce
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań mających na celu rozpoznanie bieżących możliwości rynkowych
  • Prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami oraz partnerami
Oczekujemy od Ciebie:
  • Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata w sprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz min. 3 lata w zarządzaniu zespołami i kanałami sprzedaży
  • Poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów sprzedażowych
  • Praktyczna znajomość technik i narzędzi sprzedaży
  • Umiejętność pracy w dynamiczny środowisku, szybkiego reagowania na zmiany rynkowe oraz pracy pod presją czasu i celów sprzedażowych
  • Rozumienie procesów i potrzeb biznesowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów, proaktywność i zaangażowanie
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na rynku międzynarodowym
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej
  • Realny wpływ na rozwój spółki i produktu
  • Partnerskie relacje we współpracy z Zarządem i Zespołem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premie
  • Samochód służbowy
  • Rozwinięty system benefitów
  • Elastyczny czas pracy
  • Umowa B2B/ Umowa o pracę
Miejsce Pracy:
  • Piastów, Henryka Siemiradzkiego 25

Podobne oferty

19-09-2020

Kronospan

zachodniopomorskie / Szczecinek

YOUR TASKS: Financial planning and budgeting (CAPEX, OPEX), Controlling financial performance, Analyzing and controlling the cost, Implementing the Profit Improvement Programs and controlling, Supervision over goods and services received and over expenditures...

SZCZEGÓŁY

19-09-2020

Kronospan

opolskie / Strzelce Opolskie

YOUR TASKS: Financial planning and budgeting (CAPEX, OPEX), Controlling financial performance, Analyzing and controlling the cost, Implementing the Profit Improvement Programs and controlling, Supervision over goods and services received and over expenditures...

SZCZEGÓŁY

19-09-2020

Kronospan

podkarpackie / Jasło, Mielec

YOUR TASKS: Financial planning and budgeting (CAPEX, OPEX), Controlling financial performance, Analyzing and controlling the cost, Implementing the Profit Improvement Programs and controlling, Supervision over goods and services received and over expenditures...

SZCZEGÓŁY