WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik Działu Digital w Biurze Marketingu

Akademia Leona Koźmińskiego jest niepubliczną szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym, posiadającą pełne uprawnienia akademickie. Została założona w 1993 roku. Od 2009 roku ALK jest klasyfikowana w prestiżowych rankingach edukacyjnych „Financial Times” – Business School Rankings, konkurując z najlepszymi uczelniami z całego świata. Ponadto jest liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. KOŹMIŃSKI posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe: EQUIS, AMBA i amerykańską akredytację AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University.

 

Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:

Kierownik Działu Digital w Biurze Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 13/BSP-A/20

 

Główne obowiązki:

  • podnoszenie świadomości marki oraz realizacja celów sprzedażowych - za pośrednictwem wszystkich kanałów cyfrowych,
  • tworzenie, analizowanie i aktualizacja strategii działań digitalowych,
  • optymalizowanie procesów i procedur związanych ze środowiskiem www,
  • rozwój narzędzi do obsługi strony internetowej i analityki,
  • odpowiedzialność za kampanie reklamowe we wszystkich kanałach digital,
  • inicjowanie i realizacja innowacyjnych działań i wdrażanie nowoczesnych narzędzi digital marketingu,
  • prowadzenie projektów związanych z rozwojem środowiska digital wokół ALK,
  • zarządzanie podległym zespołem,

a w szczególności:

  • pozycjonowanie i optymalizacja strony internetowej,
  • działania reklamowe - Google Ads, GDN, remarketing, FB Ads, Programmatic,
  • analityka i optymalizacja konwersji,
  • marketing automation,
  • kampanie mailingowe,
  • content marketing,
  • marketing w mediach społecznościowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym na stanowisku kierowniczym,
  • biegła znajomość narzędzi e-marketingu, e-mail marketingu, kanałów social media, web analityki.
  • komunikatywność, dobra umiejętność pisania i wypowiadania się w j. polskim i angielskim.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • delegowanie zadań, ocenianie i rozwój pracowników,
  • orientacja biznesowa, podejmowanie decyzji, analizowanie i wyciąganie wniosków,
  • dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, sprawność działania wewnątrz uczelni,
  • innowacyjność i kreatywność.

Oferujemy:

  • pracę w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie – wdrażającej innowacje i nowe technologie, co pozwala na zdobycie unikatowego doświadczenia i kompetencji,
  • pracę w ciekawej, twórczej atmosferze w pełnym pomysłów i energii do ich realizowania zespole,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych,
  • możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego.

Podobne oferty

Eckert AS Sp. z o.o.

dolnośląskie / Legnica

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko:  Opis zadań: aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju firmy współudział w opracowywaniu strategii rynkowej przedsiębiorstwa w kraju i za granicą inicjatywa,...

SZCZEGÓŁY

Vratislavia Medica

dolnośląskie / Wrocław

  Przejmij odpowiedzialność za: współtworzenie strategii działań marketingowych i wizerunkowych online i offline, prowadzenie projektów marketingowych, tworzenie contentu na stronę www, do materiałów promocyjnych (ulotki, katalogi), newsletterów i social...

SZCZEGÓŁY

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.

wielkopolskie / Poznań

Zakres obowiązków: Projektowanie strategii marketingowej na rynki zagraniczne. Planowanie budżetu marketingowego oraz monitorowanie jego wykorzystania. Tworzenie i realizacja działań marketingowych. Analizowanie, optymalizacja i ocena efektywności prowadzonych...

SZCZEGÓŁY