WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik Działu Marketingu Strategicznego

Kierownik Działu Marketingu Strategicznego
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Koordynowanie kreowania portfela produktowego w perspektywie średnio i długoterminowej na wszystkie rynki na których Adamed Pharma funkcjonuje w każdym z modeli biznesowych, spójnie z oczekiwaniami biznesowymi i mapą strategii organizacji;
  • Budowanie i zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania w tym współtworzenia narzędzi motywacyjnych,
  • Koordynowanie procesu przygotowania i obron Business Case dla nominowanych produktów do portfela produktów Adamed Pharma zgodnie z zasadami procesu Strategicznego Zarządzania Pipeline na spotkaniach Pipeline Management Board
  • Koordynowanie zarządzania pipeline w zakresie już zaakceptowanych projektów (bieżąca weryfikacja statusu projektów, update kart skoringowych, współorganizacja Pipeline Project Review na PL i rynki zagraniczne)
  • Bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Działu Rozwoju Biznesu i Zarządzania Portfelem Produktowym oraz wspólna koordynacja działań wspierających implementację strategii rozwoju Adamed Pharma
  • Współpraca z wszystkimi innymi Działami Adamed Pharma zaangażowanymi w proces NPD (new project development) spójnie ze zdefiniowanym procesem SPM (R&D, RA, Marketing Operacyjny, Dział L-IN/L-OUT, New Launch etc)
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych z klientami zewnętrznymi  niezbędnymi w procesie budowania portfela produktów Adamed Pharma (ośrodki kliniczne,  KOLs, firmy farmaceutyczne, PR),
  • Monitorowanie, analizowanie danych rynkowych i doniesień naukowych dotyczących wybranych obszarów terapeutycznych, działań konkurencji, śledzenie trendów rynkowych i przedstawianie  rekomendacji produktów do portfela produktów Adamed Pharma,
  • Reprezentowanie Adamedu Pharma na międzynarodowych konferencjach, targach i wystawach.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej (w tym doświadczenie w marketingu operacyjnym na poziomie zarządzania portfelem produktowym z udokumentowanym sukcesami). Doświadczenie w marketingu strategicznym będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami (marketingowymi lub sprzedażowymi) w branży farmaceutycznej,
  • Bardzo dobra znajomość międzynarodowego rynku farmaceutycznego oraz trendów rynkowych, wiedza medyczna z zakresu różnych obszarów terapeutycznych,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (medycyna, farmacja lub pokrewne: biologia, biotechnologia, chemia),
  • Umiejętność analizy danych, łączenia faktów i wyciągania wniosków,
  • Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
  • Umiejętności z zakresu zarządzania projektami i współpracowania w zespole projektowym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (znajomość rosyjskiego, niemieckiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem),
  • Pro-aktywność, otwartość na współpracę, umiejętność wpływania na innych,
  • Umiejętność funkcjonowania w środowisku wielokulturowym.

Podobne oferty

TeamQuest

śląskie / Dąbrowa Górnicza

Współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju Analizowanie trendów i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań Bieżące analizowanie rynku IT w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych oraz przewag konkurencyjnych...

SZCZEGÓŁY

Kloepfel Global Sales

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole. Obowiązki: Przygotowanie organizacji do przyjęcia platform: CRM i email marketing/marketing automation, Wybór, implementacja,...

SZCZEGÓŁY

21-09-2020

Deftrans Sp. z o.o.

dolnośląskie / Milicz

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie i implementacja strategii marketingowej przy uwzględnieniu strategii rozwoju spółki Projektowe zarządzanie organizacją wszystkich procesów marketingowych w firmie Tworzenie terminarza prac w dziale marketingu i...

SZCZEGÓŁY