WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Lider Gościnności

Jesteś duszą towarzystwa i uwielbiasz kontakt z ludźmi? Zawsze dostrzegasz, jeśli ktoś potrzebuje pomocy? Szukasz pracy, w której wykorzystasz swoje predyspozycje i rozwiniesz umiejętności, które przydadzą się w wielu sytuacjach? A może masz ochotę sprawdzić, czy naprawdę pracujemy ramię w ramię, zespołowo, jak często mówią nasi pracownicy? Dołącz do naszego zespołu, liczącego już ponad 25 tysięcy osób!

 

Bezpieczeństwo


Zacznijmy od najważniejszego: bezpieczeństwo naszych kandydatów i pracowników jest dla nas priorytetem. W związku z tym w restauracjach stosujemy obecnie zaostrzone środki bezpieczeństwa, a Twoja rekrutacja może mieć formę rozmowy telefonicznej / wideo. Nawet jeśli to dla Ciebie nowość, spokojnie - przed rozmową prześlemy Ci dodatkowe materiały, które pozwolą Ci przygotować się do takiego procesu.

Lider Gościnności
Miejsce pracy: Krapkowice
Za co będziesz odpowiadać?
  • Pełnisz funkcję ’managera sali’. Obserwujesz sytuację, kierujesz przepływem gości, pomagasz w złożeniu zamówienia, zarządzasz pracą osób dbających o czystość sali.
  • Jesteś pierwszym kontaktem dla gości w razie jakichkolwiek problemów - starasz się je przewidywać i rozwiązywać, najlepiej zanim się pojawią.
  • Dbasz o świetną atmosferę w restauracji, rozmawiasz z gośćmi, upewniasz się, że wszyscy czują się u nas dobrze.
  • Jesteś najlepszym ambasadorem naszej marki - znasz nasze produkty, historię i kulturę McDonald’s.

W McDonald’s promujemy kulturę równych szans zatrudnienia. Angażujemy się w tworzenie otwartego i integrującego środowiska pracy, w którym różnorodność zespołu jest jego wartością, a wszyscy pracownicy traktowani są z godnością i szacunkiem.

 

Czego oczekujemy?
  • Otwartość, komunikatywność i empatia - na tym stanowisku to podstawa. Potrzebujesz ich, pracując w stałym kontakcie z naszymi gośćmi i resztą zespołu restauracji.
  • Bardzo ważna jest umiejętność zarządzania. Ruch w restauracji bywa nieprzewidywalny, a Twoim zadaniem będzie sprawne nim zarządzanie, aby goście poczuli naszą gościnność.
  • Przyda Ci się znajomość języka angielskiego - z naszych restauracji korzystają również goście zagraniczni i będzie świetnie, jeśli będziecie się mogli dogadać.
  • Masz energię i potrafisz się nią dzielić z innymi.
  • Jak w każdej restauracji konieczne jest posiadanie badań sanitarno-epidemiologicznych (jeśli ich nie masz, będziesz mieć czas, żeby je zrobić).
Co oferujemy w zamian?
  • Damy Ci jasną (i w wielu przypadkach bardzo szybką) ścieżkę awansu. Ze stanowiska Lidera Gościnności możesz dalej awansować w strukturach restauracji (na managera zmiany, kierownika lub jego zastępcę, szefa jednej z funkcji: technologie, rozwój ludzi, jakość i obsługa gości) lub do struktur biurowych. Możesz więc wybrać ścieżkę liderską lub ekspercką - w zależności od Twoich preferencji.
  • Jesteśmy mistrzami szkolenia. Nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć o zarządzaniu różnymi obszarami restauracji i zespołem. Umiejętności rozwiniesz zarówno poprzez pracę, jak i w czasie specjalnych warsztatów i szkoleń.
  • Ta oferta nie byłaby tak dobra, gdyby nie nasza legendarna atmosfera. Poczujesz się z nami, jak wśród dobrych znajomych. Do tego zawsze możesz liczyć na wsparcie przełożonych i kolegów. Serio, pracujemy ramię w ramię.
  • Jeśli tylko chcesz, pogodzisz pracę z innymi zobowiązaniami. Nauka lub studia, opieka nad dziećmi lub wnukami, a może po prostu czasochłonne hobby? Od tego jest nasz elastyczny grafik!
  • Wiemy, że bezpieczeństwo to podstawa: zapewniamy więc umowę o pracę (tak, każdemu), kasę/wypłatę zawsze na czas i stabilne miejsce pracy.
  • Do wynagrodzenia dokładamy: bonifikartę (znajomi i rodzina na pewno ucieszą się, kiedy wspólnie wpadniecie na burgera i… zapłacicie mniej), opiekę medyczną, zniżki pracownicze (z nich skorzystasz w godzinach pracy), a także dostęp do takich benefitów jak ubezpieczenie grupowe, karta sportowa i pakiet kulturalny na atrakcyjnych warunkach

Podobne oferty

22-09-2020

Spedimex Sp. z o.o.

łódzkie / Łódź

kierowanie grupą pracowników magazynowych nadzór nad prawidłowym prowadzenie mgospodarki magazynowej koordynację zadań i rozdzielanie obowiązków przydzielonym pracownikom utrzymywanie porządku oraz dyscypliny pracy w ramach powierzonych zadań dbałość o...

SZCZEGÓŁY

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

śląskie / Katowice

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za skuteczną i efektywną pracę zespołu Customer Service i New Business Development (5 osób), Kierowanie zespołem Customer Service i wspieranie go w czynnościach operacyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej...

SZCZEGÓŁY

Accenture Sp. z o. o.

mazowieckie / Warszawa

What will you do? Oversee and manage a team for an international company within the social media industry. Identify improvement opportunities in workflow, and/or team structure and suggest solutions. Manage ad-hoc operational projects and process improvement...

SZCZEGÓŁY