WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Lider Zespołu Analiz Call Center [Rekrutacja prowadzona online]

W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych Klientów.

 

W naszym bogatym i ciągle rozwijanym portfolio znajdują się:

  • Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – nasze autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
  • Pionierskie pod względem koncepcji i technologii produkty stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
  • Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Lider Zespołu Analiz Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wraz ze swoim kilkuosobowym zespołem partnerem dla biznesu, świadczącym wyspecjalizowane usługi analityczne dla obszaru Call Center i Logistyki.

 

Zależy nam na osobie posiadającej doświadczenie we wdrażaniu systemów raportowych w obszarze Call Center / Logistyki i potrafiącej skutecznie poprowadzić analityków, którzy na co dzień zapewniają wszechstronną obsługę analityczną dla managerów obszarów związanych z obsługą klienta. W związku z  tym, oprócz umiejętności analitycznych, ważne są dla nas mocne kompetencje liderskie oraz praktyczna znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta biznesowego.

 

Jeżeli chcesz:
  • Wspierać biznes w podejmowaniu decyzji (przygotowywanie rekomendacji biznesowych i analiz)
  • Rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi i projektami
  • Kształtować probiznesowe postawy oraz specjalistyczne kompetencje analityczne w  zespole
  • Opracowywać strategię dotyczącą rozwoju systemu raportowania oraz procesów biznesowych
  • Realizować projekty dotyczące tworzenia i rozwijania dashboardów m.in. w Tableau/Shiny
  • Współpracować z innymi zespołami z obszaru analiz w celu wymiany dobrych praktyk

to prawdopodobnie do siebie pasujemy.

 

Wystarczy, że:
  • Posiadasz wieloletnie doświadczenie w zakresie analiz danych i tworzenia rekomendacji biznesowych w obszarze call center / obsługi klienta
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem w pełnieniu funkcji lidera zespołu
  • Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami takimi jak Excel i SQL
  • Znasz podstawy R lub jesteś otwarty/a na naukę tego języka
  • Cechuje Cię umiejętność zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz oraz kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
Ponadto, jeśli zależy Ci na:
  • Elastycznych godzinach pracy
  • Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
  • Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
  • Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
  • Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje  pasje i zaangażowanie
  • Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju 

to z pewnością do siebie pasujemy!

Aplikując nie zapomnij o upoważnieniu nas do przetwarzania Twoich danych osobowych dodając następującą klauzulę:

“„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IIIT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego".



W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej zgody:

"Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji."

Podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

wielkopolskie / Poznań

Odpowiedzialność za wyniki projektu. Zarządzanie budżetem projektu i za zabezpieczenie zasobów organizacji na potrzeby realizacji projektu. Prowadzenie i rozwój zespołu projektowego. Aktywne identyfikowanie i ograniczanie ryzyka oraz proaktywne raportowanie i...

SZCZEGÓŁY

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

śląskie / Będzin

Potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków ofety, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;...

SZCZEGÓŁY

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

pomorskie / Gdańsk

Monday-Friday, regular working hours   Responsibilities: Manage team size of 15-20 agents. Supervise the agents, manage their performance, staffing. Drive operation to meet service levels & provide escalation support. Enforce real time adherence in all Work Types...

SZCZEGÓŁY