WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Lider Zespołu Analiz Obsługi Klienta [Rekrutacja prowadzona online]

W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych Klientów.

W naszym bogatym i ciągle rozwijanym portfolio znajdują się:

  • Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – nasze autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
  • Pionierskie pod względem koncepcji i technologii produkty stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
  • Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Lider Zespołu Analiz Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wraz ze swoim kilkuosobowym zespołem partnerem dla biznesu, świadczącym wyspecjalizowane usługi analityczne dla obszaru Obsługi Klienta.

 

Zależy nam na osobie posiadającej doświadczenie we wdrażaniu systemów raportowych w obszarze Obsługi Klienta i potrafiącej skutecznie poprowadzić analityków, którzy na co dzień zapewniają wszechstronną obsługę analityczną dla managerów obszarów związanych z obsługą klienta. W związku z  tym, oprócz umiejętności analitycznych, ważne są dla nas mocne kompetencje liderskie oraz praktyczna znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta biznesowego.

 

Jeżeli chcesz:
  • Wspierać biznes w podejmowaniu decyzji (przygotowywanie rekomendacji biznesowych i analiz)
  • Rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi i projektami
  • Kształtować probiznesowe postawy oraz specjalistyczne kompetencje analityczne w  zespole
  • Opracowywać strategię dotyczącą rozwoju systemów raportowania
  • Realizować projekty dotyczące tworzenia i rozwijania dashboardów m.in. w Tableau/Shiny
  • Współpracować z innymi zespołami z obszaru analiz w celu wymiany dobrych praktyk
  • Mieć wpływ na tworzenie i sposób realizacji procesów biznesowych
to prawdopodobnie do siebie pasujemy.
Wystarczy, że:
  • Posiadasz wieloletnie doświadczenie w zakresie analiz danych i tworzenia rekomendacji biznesowych w obszarze Obsługi Klienta (w tym Call Center)
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem w pełnieniu funkcji lidera zespołu
  • Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami takimi jak Excel i SQL
  • Znasz podstawy R lub jesteś otwarty/a na naukę tego języka
  • Cechuje Cię umiejętność zwięzłej prezentacji wniosków i wyników analiz oraz kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
Ponadto, jeśli zależy Ci na:
  • Elastycznych godzinach pracy
  • Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
  • Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
  • Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
  • Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
  • Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju 
to z pewnością do siebie pasujemy!

 

W trakcie epidemii COVID-19 istnieje możliwość 100% pracy zdalnej.

Aplikując nie zapomnij o upoważnieniu nas do przetwarzania Twoich danych osobowych dodając następującą klauzulę:

“„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IIIT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego".



W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej zgody:

"Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji."

Podobne oferty

2021-04-20

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.

małopolskie / Kraków

As a Payroll Team Leader You will manage and lead in-house payroll team. You will be involved in Ensuring successful delivery of services in support of IBM legal entity, in line with local legal regulations, corporate policies and procedures. Another responsibility...

SZCZEGÓŁY

NOKIA

zachodniopomorskie /

Location: Wroclaw Daily activities Radio Frequency Software is looking for a Squad Group Leader (Line Manager) in our Wroclaw office. We are responsible for specifying, designing, implementing and maintaining radio products’ software for various radio access...

SZCZEGÓŁY

NOKIA

opolskie /

Location: Wroclaw Daily activities Radio Frequency Software is looking for a Squad Group Leader (Line Manager) in our Wroclaw office. We are responsible for specifying, designing, implementing and maintaining radio products’ software for various radio access...

SZCZEGÓŁY