WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Menedżer ds.operacji bankowości transakcyjnej

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Menedżer ds.operacji bankowości transakcyjnej
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/21/0100
OBOWIĄZKI:

komunikacja w zakresie ciągłego doskonalenia zespołu, zmian organizacyjnych, odpowiedzialności poszczególnych ról, efektywny proces oceny rocznej i półrocznej zgodny z harmonogramem czasowym, zarządzanie wydajnością w celu zapewnienia efektywnego procesu przy zachowaniu najwyższych wskaźników jakościowych, terminowe raportowanie odejść pracowników w celu zapewnia ciągłości procesów, zapewnianie odpowiedniej wydajności zespołu oraz dostarczania na czas raportów, wypełnianie formularzy zapotrzebowań zgodnie z procedurami kadrowymi, monitoring absencji w zespole oraz informowanie menagera departamentu o wszystkich potencjalnych problemach, zarządzenie nadgodzinami, identyfikacja obszarów do poprawy procesów oraz Identyfikacja i Implementacja rozwiązań systemowych, terminowa komunikacja na temat trendów wydajnościowych, standardów, celów, inicjatyw dla każdego zespołu, organizacja miesięcznych spotkań zespołowych oraz ich ewidencja, regularne przeglądy z szefem departamentu otwartych oraz zamkniętych spraw zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi, regularne przeglądy pełnej dokumentacji procesowej, mapy procedury, monitoring szkolenia pracowników, aktualizacja w oparciu o umiejętności oraz progres w treningu, nadzór nad treningami oraz zapewnianie efektywnej nauki w oparciu o potrzeby zespołowe przy uwzględnieniu wydajności oraz celów biznesowych departamentu, dostosowanie do procedur Compliance oraz Polityk Operacyjnych, weryfikacja procesów pod katem potencjalnych luk w procesie, obsługa zapytań złożonych przez Klientów EMEA, obsługa zapytań E2E monitorowanie i koordynacja transakcji globalnych, zarządzanie relacjami z Klientem, upewnienie się, że wszystkie ich zapytania są rozpoznane, zbadane i rozwiązane przez EMEA Tarde Operations, poprawa ogólnych relacji z Klientem, zapewniając im indywidualne wsparcie, dostosowane do specyfiki ich biznesu i wymagań, terminowe raportowane zapytań, kompleksowa analiza składanych zapytań analiza przyczyn, monitorowanie wszystkich wskaźników związanych z obsługą Klienta KPI, utrzymywanie bliskiej współpracy z Produktem, Sprzedażą w odniesieniu do wymagań nowych Klientów i generowania przychodów, udoskonalanie ogólnych relacji z naszymi Klientami poprzez zapewnienie im indywidualnego wsparcia dostosowanego do specyfiki ich biznesu i wymagań, skuteczne zarządzanie ryzykiem w obszarze EMEA Trade, aktywny marketing online narzędzia Trade Advisor (narzędzie lub system online do samodzielnej obsługi) w celu redukcji ilości rutynowych zapytań Godziny pracy 9-17

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Podobne oferty

KPMG

mazowieckie / Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za Bezpośredni nadzór nad procesem badania sprawozdań finansowych, w tym: Planowanie badania, Identyfikację kluczowych zagadnień, ocenę ryzyka Dobór zespołu, alokację zadań, nadzór i weryfikację wykonania zadań...

SZCZEGÓŁY

Capgemini

małopolskie / Kraków

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? Understands BI tools and technology, planning systems, SAP and Oracle ERPs, order management, EDI, import and...

SZCZEGÓŁY

KPMG

mazowieckie / Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za Bezpośredni nadzór nad procesem badania sprawozdań finansowych, w tym: Planowanie badania, Identyfikację kluczowych zagadnień, ocenę ryzyka Dobór zespołu, alokację zadań, nadzór i weryfikację wykonania zadań...

SZCZEGÓŁY