WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Reporting Team Leader – new established SSC

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Reporting Team Leader – new established SSC
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-7-57721

For our Client, new established Shared Service Center in Poznań, we are looking for candidates for the position of: Reporting Team Leader

 

Key responsibilities:

 

Management tasks:

  • Building the reporting factory in alignment with the shared service organization
  • Ensure the continuous delivery ability of the organization concerning the build and go live phase
  • Giving guidance and a positive example for all employees within the reporting factory
  • Implement and runs the Reporting Factory utilizing best practices concerning processes, people, role models, tools, activity splits aligned with the concepts of the overall Service Organization (GBS)
  • Managing the reporting factory in accordance with the strategic goals
  • Foster problem/conflict resolution, coaching and training for people development

Operative tasks:

  • Responsibility for creating, validating and distributing standard reports and ad-hoc queries
  • Coordination of first level support for user questions
  • Responsibility for tracking the completeness of data and the commenting process
  • Coordination and agreement of ad-hoc queries with the requesters
  • Execution of the effort estimation for ad hoc queries and coordination of the processing
  • Communication with IT and the requester
  • Coordination and participation of Technical conception and implementation of new reports
  • Responsibility for processing and realization of Change Requests (CR) with reporting requirements
  • Coordination and takeover of subtasks such as concept development, testing and acceptance during CR processing
Requirements:
  • Minimum of three years of solid, supervisory/ management experience
  • 3-5 years of experience in Reporting processes
  • Willingness to develop RF concept and ability to promote it inside the organization
  • Knowledge of reporting tools and reporting methodology (e.g. style guides, best practice reporting)
  • Technology background – SAC or other reporting tools and applications
  • Fluent in English, German is a plus
  • Good knowledge of MS Office and SAP
  • Knowledge of the business – would be the plus
  • Proven leadership skills and the ability to motivate people
  • Communication and presentation skills with problem solving skills and quality awareness
Benefits:
  • Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
  • Opportunity for professional development in an international environment
  • Extensive benefit package (including private healthcare and Multisport card)
  • Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
  • Attractive location
  • Possibility of being involved in local initiatives and social action projects
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Podobne oferty

22-09-2020

Spedimex Sp. z o.o.

łódzkie / Łódź

kierowanie grupą pracowników magazynowych nadzór nad prawidłowym prowadzenie mgospodarki magazynowej koordynację zadań i rozdzielanie obowiązków przydzielonym pracownikom utrzymywanie porządku oraz dyscypliny pracy w ramach powierzonych zadań dbałość o...

SZCZEGÓŁY

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

śląskie / Katowice

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za skuteczną i efektywną pracę zespołu Customer Service i New Business Development (5 osób), Kierowanie zespołem Customer Service i wspieranie go w czynnościach operacyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej...

SZCZEGÓŁY

Accenture Sp. z o. o.

mazowieckie / Warszawa

What will you do? Oversee and manage a team for an international company within the social media industry. Identify improvement opportunities in workflow, and/or team structure and suggest solutions. Manage ad-hoc operational projects and process improvement...

SZCZEGÓŁY