WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Service Manager

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Manager
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-15-60437
We are looking for Service Manager who will become a partner for one of Top Clients running the account related activities, coordinating maintenance and development of the applications and its main task will be:
  • Coordinate the application maintenance for selected applications
  • Support the local client account lead in running the account related activities (SOW, sales origination)
  • Close cooperation with the client (based in Cracow PL) and Off-shore Delivery Centers
  • Coordinate development of the applications.
  • Take responsibility for the equality and keep KPI levels.
  • Manage the service governance (status meetings, ad-hoc meetings etc.) on a daily basis.
  • Coordinate all activities to deliver the service in accordance with contractual scope and target levels.
  • Provide regular formal and informal feedback to the Client and Account Management regarding aspects of the services.
Requirements:
  • IT background
  • Proven track experience in services management as a team member, team lead
  • ITIL certified - Services Management
  • Demonstrable experience in Salesforce ecosystem
  • Working understanding of software development and maintenance lifecycle
  • Fast learner
  • Experience in client facing role and excellent relationship building skills
  • Offshore cooperation experience
  • Experience in project team coordination
  • Attitude and willingness to work in a long term assignment
  • Excellent command of English and Polish
  • Good interpersonal skills
  • Ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment
Benefits:
  • You will gain exposure to latest technologies and have a chance to grow into expert in your field
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with Top Clients
  • Full comfort of work - Generous benefits package
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Podobne oferty

iCEA Sp. z o.o.

wielkopolskie / Poznań

To możemy Ci zaproponować: elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00, strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki), stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO, atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia z możliwością uzyskania...

SZCZEGÓŁY

Lovo Software Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Wymagania co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie tworzenia i wdrażania systemów informatycznych co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołami doświadczenie w prowadzeniu projektów doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami...

SZCZEGÓŁY

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław

GŁÓWNE ZADANIA: Projektowanie rozwiązań i administrowanie procesem delegacji kompetencji i zasobów zespołów, Podział i odbiór prac w zespołach deweloperskich, Mentoring i wsparcie merytoryczne dla członków zespołu, Czuwanie nad sprawną implementacją...

SZCZEGÓŁY