WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Starszy Kierownik Projektów ds. Ryzyk Biznesowych

Starszy Kierownik Projektów ds. Ryzyk Biznesowych
Miejsce pracy: Warszawa
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wspieranie Kierowników Projektu w identyfikacji, analizie, ocenie, priorytetyzacji problemów i ryzyk projektowych oraz tworzeniu planów odpowiedzi, mitygacji, naprawczych,
  • Organizowanie regularnych przeglądów problemów i ryzyk z Kierownikami Projektów i regularne monitorowanie postępu realizacji planów zarządzania problemami i ryzykami dla portfela projektów PMO,
  • Udział w spotkaniach projektowych w celu dogłębnej analizy ryzyk biznesowych i zrozumieniu/identyfikacji przyczyn ich występowania (risk cause analysis),
  • Wspieranie Kierowników Projektów w eskalacji problemów i ryzk o najwyższych indeksach do Sponsorów, Zespołu Zarządzającego i innych interesariuszy,
  • Zapewnianie efektywnej i spójnej komunikacji dotyczącej problemów i ryzyk dla portfela projektów PMO do Kierowników Projektu, zespołów projektowych, Sponsorów, Zespołu Zarządzającego i innych grup interesariuszy,
  • Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów/statystyk dotyczących problemów i ryzyk projektowych na poziomie portfela PMO,
  • Tworzenie rekomendacji dotyczących kalibracji indeksów ryzyk na poziomie portfela,
  • Mapowanie i analiza umów biznesowych dla portfolio projektów PMO,
  • Identyfikacja ryzyk pozaprawnych oraz tworzenie rekomendacji w celu zabezpieczenia interesu Adamed,
  • Tworzenie list kontrolnych oraz standardów/najlepszych praktyk dla różnych typów/kategorii umów biznesowych,
  • Mapowanie systemowych/obszarowych przyczyn problemów i ryzyk projektowych,
  • Bliska współpraca z Działem Prawnym i Działem Zakupów w zakresie opracowywania standardów, tworzenia planów zarządzanie ryzykami w umowach oraz list kontrolnych,
  • Regularna komunikacja problemów i ryzyk projektowych do Działu Prawnego, Działu Audytu, Działu Zakupu,
  • Tworzenie, rozwój i ciągłe doskonalenie standardów, metodyki i narzędzi do zarządzania ryzykami w PMO Adamed,
  • Prowadzenie szkoleń/wykładów dotyczących efektywnego zarządzania ryzykami dla Kierowników Projektów i nie-Kierowników Projektu w Adamed,
  • Reprezentowanie obszaru ryzyk projektowych w szerszej organizacji i współpraca z innymi obszarami we wdrażaniu jednolitych standardów zarządzania ryzykiem w Adamed (Dział Prawny, Dział Audytu, Dział Zakupów itp.).
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w roli menedżerskiej w obszarze zarządzania projektami i ryzykiem biznesowym w dużych organizacjach,
  • Doświadczenie w zarządzaniu problemami i ryzykami w projektach i programach,
  • Znajomość różnych modeli/narzędzi do analizy i oceny problemów i ryzyk na poziomie projektu i portfela projektów,
  • Znajomość konstrukcji oraz zdolność szybkiej analizy umów biznesowych oraz doświadczenie w identyfikacji ryzyk pozaprawnych w umowach,
  • Wiedza teoretyczna i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami (formalna certyfikacja/przynależność do organizacji PM - dodatkowy atut),
  • Zdolność organizacji/porządkowania dyskusji oraz umiejętności komunikacji i negocjacji na różnych poziomach organizacji,
  • Umiejętność szybkiej analizy dużej ilości danych i przygotowywania zwięzłych podsumowań,
  • Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami (MS Project, BPM, Plannisware itp.),
  • Znajomość rynku pharma Polska i wybrane kraje świata (dodatkowy atut),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne, zarządzanie, zarządzanie projektami mile widziane,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Znajomość rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Podobne oferty

ING Tech Poland

mazowieckie / Warszawa

contract of employment type of contract 9:00 - 17:00 work hours Zajęcza 4, Warszawa this is the location of our office Scope of duties 70% - Lead and mange delivery of instructor ledtraining (ILT and VILT) on KYC topics for theKYC Pillars 20%- Lead and...

SZCZEGÓŁY

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8:00 - 16:00 w tych godzinach pracujemy ul. Zajęcza 4, Warszawa (Powiśle) tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków: 75%- Tworzenie oraz rozwijanie nowych metodologii procesów AML 25%-Wspieranie...

SZCZEGÓŁY

umowa o pracę taki rodzaj umowy oferujemy 8:00 - 16:00 w tych godzinach pracujemy ul. Zajęcza 4, Warszawa (Powiśle) tutaj mieści się nasze biuro Zakres obowiązków: 30%- Prowadzenie działań związanych ze zmianą,łącznie z ustaleniem sposobu...

SZCZEGÓŁY