WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 240 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:

Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Koordynowanie pracy zespołu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży
  • Udział w tworzeniu procesów i programów regulujących sposób działania Call Center
  • Bieżąca kontrola i nadzór nad ruchem infolinii w Call Center
  • Organizowanie pracy zespołu oraz dbałość o rozwój i motywację pracowników
  • Realizacja postawionych celów sprzedażowych,
  • Organizacja szkoleń wstępnych i uzupełniających dla pracowników zespołu,
  • Udział w opracowywaniu programów szkoleniowych i coachingowych dla nowych i dotychczasowych pracowników,
  • Organizacja sesji coachingowych (zespołowe, indywidualne),
  • Stała kontrola i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
  • Przygotowanie raportów i zestawień efektywnościowych, ilościowych i jakościowych,
  • Bieżąca kontrola i rozliczenie leadów sprzedażowych przydzielanych pracownikom Raportowanie efektywności sprzedażowej za pomocą dostępnych systemów
  • Współpraca z pozostałymi jednostkami w spółce w celu realizacji powierzonych zadań oraz dbałości o przepływ informacji.
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta
  • Umiejętność delegowania i rozliczania zadań
  • Znajomość technik sprzedaży, umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem kandydata
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
  • Umiejętność integrowania, motywowania i rozwijania pracowników
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel w stopniu zaawansowanym
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od początku współpracy
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Pakiet Benefitów; opieka medyczna Medicover, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
  • Szkolenia wdrożeniowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Solartime

podkarpackie / Rzeszów

  Nasze oczekiwania doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta doświadczenie w zarządzaniu zespołem komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne dyspozycyjność i chęć do podejmowania nowych wyzwań elastyczność i...

SZCZEGÓŁY

PGE Obrót SA

małopolskie / Kraków

Umowa o pracę Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie zespołu telesprzedawców, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, motywowanie podległego zespołu, organizowanie, kierowanie i nadzór nad procesami...

SZCZEGÓŁY

HomeGlobal

mazowieckie / Warszawa

Jeżeli: Posługujesz się minimum w stopniu dobrym językiem polskim i angielskim (mile widziana również znajomość innego języka obcego np. bułgarski, niemiecki); Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym; Jesteś osobą odpowiedzialną...

SZCZEGÓŁY