WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Team Leader w Call Center

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą, która od ponad 12 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła.


Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 22 000 instalacji OZE dla klientów indywidualnych, przemysłowych oraz jednostek samorządu terytorialnego na terenie kraju.


Działamy nowocześnie i dynamicznie na terenie całej Polski, jak również posiadamy swój oddział w USA (Texas).

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów

 

Nasze oczekiwania
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dyspozycyjność i chęć do podejmowania nowych wyzwań
  • elastyczność i umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
  • znajomość aplikacji z pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
  • zespołowego podejścia do pracy z zapewnieniem dbałości o dobry wizerunek firmy
  • doświadczenie w branży fotowoltaicznej oraz znajomość OZE będzie dodatkowym atutem
Od nas otrzymasz
  • rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • szkolenia produktowe w zakresie fotowoltaiki i innych odnawialnych źródeł energii
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z generowanymi wynikami
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon
Za co będziesz odpowiedzialny
  • rekrutację i onboarding nowych pracowników
  • szkolenie pracowników oraz prowadzenie efektywnego wdrożenia
  • wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów
  • motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • monitorowanie wyników pracy podległego zespołu i ich raportowanie
  • dbanie o wyposażenie zespołu w niezbędne narzędzia pracy
  • rozliczanie czasu pracy i organizowanie grafików dla zespołu Call Center
  • dbanie o atmosferę w firmie i zespole
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Podobne oferty

Medicover Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Aleje Jerozolimskie 96 Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Budowanie i efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w kanale telefonicznym (B2B - SME lub B2C) Dbanie o realizację wyznaczonych planów sprzedażowych w podległym zespole poprzez...

SZCZEGÓŁY

2021-04-18

CAPITAL SERVICE

mazowieckie / Ostrołęka

Do Twoich zadań należeć będzie: zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Call Center, udzielanie bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu, kontrolowanie oraz raportowanie wyników z realizacji zadań ilościowych i...

SZCZEGÓŁY

Grupa TENSE Polska sp. z o.o. sp. k.

wielkopolskie / Poznań

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za: rozwój, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu konsultantów, wyznaczanie planu sprzedażowego oraz przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy zespołu, telefoniczną oraz mailową...

SZCZEGÓŁY