WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Zastępca Kierownika Działu Płatności i Rozliczeń (Biuro Zarządzania Finansami)

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Zastępca Kierownika Działu Płatności i Rozliczeń (Biuro Zarządzania Finansami)
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • analiza danych i kontrola dokumentów dotyczących płatności (zbiegi egzekucyjne, porozumienia trójstronne, przelewy wierzytelności),
  • przygotowywanie płatności i dokumentów kompensat dla kontrahentów,
  • kontrola i przygotowywanie dokumentów dotyczących płatności sądowych, 
  • sporządzanie zestawień, raportów i analiz wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • opracowywanie, kontrola i bieżąca aktualizacja instrukcji i procesów wewnętrznych w tym procedur związanych z bezpieczeństwem danych,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • analiza i weryfikacja dokumentacji skompletowanej przez kontrahentów, wymaganej w procesach związanych z cesjami wierzytelności i porozumieniami trójstronnymi, 
  • obsługa zajęć wierzytelności komorniczych,
  • opieka nad programem służbowych kart płatniczych, sporządzanie raportów i analiz w zakresie transakcji kartowych,
  • składanie wyjaśnień i oświadczeń wobec uprawnionych instytucji państwowych w zakresie informacji finansowych dotyczących kontrahentów spółki przetwarzanych w Dziale Płatności i Rozliczeń;
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego - ekonomicznego,
  • minimum 3 - letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, 
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • bogatej wiedzy, dotyczącej stosowania przepisów prawnych w obszarze  płatności i wierzytelności,
  • znajomości podstaw przepisów podatkowych (CIT, VAT, PCC, podatek u źródła itp.),
  • umiejętności analizy dużych zbiorów danych,
  • doświadczenia we współpracy z bankami w zakresie rozliczeń krajowych i zagranicznych oraz znajomości produktów i usług bankowych,
  • doświadczenia we współpracy z organami administracji publicznej,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • komunikatywności, dobrej organizacji pracy, skrupulatności i terminowości,
  • znajomości systemu SAP,
  • mile widziana znajomość narzędzi analizy danych takich jak: Business Warehouse, Power BI;
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Podobne oferty

Capgemini

wielkopolskie / Poznań

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? Proven experience (at least 10 years) and very strong end to end process knowledge of the following area:...

SZCZEGÓŁY

JTI GBS

mazowieckie / Warszawa

The role: The Corporate Financial Reporting Manager is a key role within the Corporate Accounting department. The Corporate Accounting department is ultimately responsible for the timely and accurate preparation of the JTI Group IFRS Financial Statements...

SZCZEGÓŁY

Capgemini

dolnośląskie / Wrocław

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? Proven experience (at least 10 years) and very strong end to end process knowledge of the following area:...

SZCZEGÓŁY