Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy; monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy; prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi; sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi; przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług; zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi; stała komunikacja z członkami zespołu i klientami w j. rosyjskim i angielskim (obsługa rynków wschodnich i międzynarodowych).
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: dokładność, zaangażowanie, komunikatywność,nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
Wymagania inne:wykształcenie językowe (praca z wykorzystaniem języków obcych), obowiązkowa biegła znajomość specyfiki branży iGamingu
Miejsce pracy:Poznań
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 24 062 PLN