WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Business Development Manager

Ogłoszenie numer: 7714698, z dnia 2022-11-28

ASBISc Enterprises PLC (WSE: ASB) jest wiodącym dystrybutorem sprzętu IT. Nasze portfolio zawiera rozwiązania dla branż IT, IoT, AI. Oddziały firmy znajdują się w 27 krajach na rynkach CEE, FSU, MEA. Nasz sukces zawdzięczamy ludziom, którzy na co dzień tworzą naszą firmę. Obecnie zatrudniamy ponad 2000 pracowników, którzy tak jak my, podchodzą do klientów kompleksowo i profesjonalnie, a przy tym wciąż chcą się rozwijać w kierunku nowoczesnych technologii. Zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Business Development Managera.

Business Development Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Poszukujemy Business Development Managera, gotowego podjąć wyzwania związane z rozwojem sprzedaży na terenie kraju. W naszej ofercie znajdują się systemy wideokonferencyjne, digital signage oraz produkty Apple dla biznesu. Jeśli lubisz pozyskiwać nowych klientów, utrzymywać z nimi ciągły kontakt, odbywać spotkania biznesowe, przygotowywać oferty dedykowane dla klienta końcowego, mamy ofertę idealną dla Ciebie.

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie nowych klientów segmentu SMB oraz Enterprise na terenie Polski oraz rozwijanie relacji z pozyskanymi kontrahentami.
  • Współtworzenie strategii biznesowej oraz analizowanie potrzeb biznesowych klientów.
  • Odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy oraz ostateczne negocjacje z klientem.
  • Monitoring rynku oraz analiza konkurencji w celu identyfikacji potencjalnych klientów.
  • Przygotowywanie rekomendacji odpowiadających na potrzeby klientów.
  • Aktywne raportowanie działań i sprzedaży w systemie CRM.
  • Reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Product Managera lub Business Development Managera,
  • Doświadczenie w branży Digital Signage, rozwiązaniach IT dla Edukacji lub Retail,
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz zdolności dopasowania się do klienta,
  • Bardzo dobre zdolności planowania, negocjacji oraz prowadzenia prezentacji,
  • Zdolność pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Premie związane z realizacją KPI,
  • Premie sprzedażowe,
  • Możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowej organizacji,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • Wynagrodzenie ustalone w USD.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Globetek Sp. z o.o.

zachodniopomorskie /

Responsibilities: act as local point for the development of the Grupa Azoty Polyolefins product development and innovation process, develop a solid innovation process to be used within Grupa Azoty Polyolefins, identify opportunities for new products, technologies or...

SZCZEGÓŁY

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

małopolskie / Kraków

Planowanie i zarządzanie działaniami związanymi z tworzeniem aplikacji IT (oprogramowania IT) i dostarczaniem stworzonych aplikacji klientom przydzielonego portfela. Zadania mogą obejmować małe i proste aplikacje, umiarkowanie złożone aplikacje lub składniki...

SZCZEGÓŁY

Aklima Polska

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

pozyskiwanie do współpracy firm dystrybucyjnych i sieci hurtowni HVAC Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi Klientami Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zarządzanie sprzedażą i odpowiedzialność za wyniki operacyjne -...

SZCZEGÓŁY