WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Członek Zarządu Spółki


Contact Center Sp. z o.o. od ponad 20 lat świadczy międzynarodowe usługi z zakresu szeroko pojętej obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.

 

Obecnie do Spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Arteria S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:

Członek Zarządu Spółki
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:


Do głównych obowiązków Członka Zarządu Spółki należeć będzie prowadzenie przedsiębiorstwa Spółki, zarządzanie jej majątkiem, reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich na zasadach określonych w kodeksie spółek handlowych i umowie spółki, a w szczególności:

  • Opracowywanie strategii rozwoju Spółki w tym w szczególności przygotowywanie planów finansowych na kolejne lata obrotowe i przedstawianie ich do akceptacji Radzie Nadzorczej
  • Przygotowywanie i realizacja odpowiedniej polityki marketingowej
  • Zapewnienie, odpowiednich do założonej strategii rozwoju, zasobów ludzkich
  • Opracowanie i realizacja motywacyjnych systemów wynagradzania pracowników Spółki
  • Reprezentowanie Spółki przed organami kontrolującymi i zapewnienie skutecznej obrony interesów Spółki
Oczekiwane kompetencje i umiejętności:
  • Doświadczenie na stanowisku zarządzania operacjami w środowisku call/contact center (co najmniej 3 lata)
  • Umiejętność i udokumentowane sukcesy w uruchamianiu, utrzymaniu w ciągłości projektów contact center dla klientów w modelu outsourcingowym lub dla wewnętrznego klienta
  • Umiejętność i udokumentowane sukcesy w budowaniu, nadzorowaniu struktur New Business pozyskujących nowe projekt dla spółki
  • Umiejętność analizy operacyjnej i finansowej projektów oraz firmy jak również wprowadzania optymalizacji
  • Umiejętność i doświadczenie w tworzeniu systemów raportowania wyników operacyjnych i finansowych do właściwych interesariuszy
  • Doświadczenie w reprezentowaniu spraw spółki przed organami kontrolującymi, umiejętność formułowania i przedstawiania skutecznych argumentów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem,
  • Znajomość branży call center
  • Umiejętność budowania oraz integracji zespołu
  • Znajomość języka angielskiego poziom C1
  • Zdolności przywódcze, negocjacyjne oraz analityczne
  • Umiejętność pracy w oparciu o cele i plany
  • Niekaralność
Oferujemy:
  • Pracę w dużej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
  • Decyzyjność w obszarze personalnym
  • Możliwość negocjacji warunków zatrudnienia w tym formę współpracy oraz strukturę wynagrodzenia
  • Niezbędne narzędzia pracy

 

Podobne oferty