WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Dyrektor do pozyskiwania i realizacji kontraktów

ZUH "MEGA-POL" to prężnie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w wyburzeniach obiektów wraz z przygotowaniem terenu pod nową inwestycję, robotach ziemnych, demontażach oraz handlu złomem.
Więcej informacji o firmie: www.mega-pol.com

Dyrektor do pozyskiwania i realizacji kontraktów
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
  • Nadzór nad działem ofertowanie i realizacji
  • Pozyskiwanie kontraktów
  • Wycena prac wyburzeniowych oraz robót ziemnych,
  • Sporządzanie budżetów projektów, harmonogramów oraz kontrola ich wykonania
  • Analiza zapytań ofertowych oraz rynku branżowego pod kątem planowanych inwestycji,
  • Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty,
  • Przeprowadzanie wizji lokalnych i przedstawianie oferty firmy,
  • Bieżące monitorowanie przebiegu projektu pod kątem zakładanych terminów i budżetu
  • Odpowiedzialność za proces kontraktowania podwykonawców i dostawców materiałów i usług,
  • Negocjowanie umów z podwykonawcami, kontrola budżetu inwestycji oraz rozliczanie dostawców towarów i usług,
  • Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z obowiązującymi standardami oraz harmonogramem,
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i opracowań dla Zarządu,
  • Optymalizacja procesów,
  • Koordynacja współpracy z urzędami i instytucjami w zakresie uzyskiwania niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień w ramach prowadzonych kontraktów i projektów,
  • Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania.
  • kalkulacji pod zapytania ofertowe,
  • Wyszukiwanie firm podwykonawczych oraz przygotowywanie materiałów do realizacji,
  • Administrowanie dokumentacji projektowej,
  • Nadzorowanie procesu przygotowania zlecenia do realizacji,
  • Kontakt z klientem w celu doprecyzowania oferty,
  • Współpraca z Kierownikami Budów, Inżynierami i Koordynatorem projektu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe budowlane (m.in. inż)
  • Znajomość programów CAD, Norma, Pakietu MS Office;
  • Znajomość rysunku technicznego, biegłe czytanie i analiza dokumentacji projektowej
  • Umiejętność wyceny robót
  • Doświadczenie w pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku,
  • Doświadczenie w zakresie planowania, nadzorowania i realizacji projektów inwestycyjnych,
  • Umiejętność planowania i koordynowania zasobów ludzkich, rzeczowych i finansowych w trakcie całego procesu realizacji inwestycji,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i umiejętność rozwiązywaniu bieżących problemów,
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne;
  • Umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem,
  • Prawo jazdy kat. B.;
Oferujemy:
  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B i atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji.
  • Ubezpieczenie medyczne.
  • Samochód firmowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty