Dyrektor Działu Zakupów / Purchasing Manager

Jesteśmy firmą świadczącą usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Zakupów / Purchasing Manager.

Dyrektor Działu Zakupów / Purchasing Manager
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
  • opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej,
  • zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów,
  • prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami,
  • aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych dostawców i rozwiązań obniżających koszty zakupu,
  • wdrażanie, modyfikowanie i kontrola standardów, procesów oraz procedur zakupowych,
  • zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości zaopatrzenia w towary,
  • odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów magazynowych
  • prowadzenie kontroli zakupowej oraz zarządzanie ryzykiem zakupowym,
  • wdrażanie i nadzór nowych programów, narzędzi,
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak magazyn, logistyka, sprzedaż i obsługa klienta, w celu zapewnienia płynności procesu zamówień,
  • nadzór nad terminowością realizacji zamówień,
  • współpraca z zespołem w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnienia w procesach zamówień,
  • opracowywanie regularnych raportów przedstawiających kluczowe wskaźniki wydajności Działu Zakupów, analiza danych oraz identyfikacja obszarów do poprawy.
Nasze wymagania:
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
  • zdolność do budowania autorytetu i motywowania zespołu,
  • otwarty umysł na nowe rozwiązania,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany,
  • odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
  • mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Podobne oferty

SIXT Rent a Car

mazowieckie / Warszawa, Saska Kępa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami Negocjowanie zapisów umów Analiza otrzymanych...

SZCZEGÓŁY

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Ząbki

Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie...

SZCZEGÓŁY