Novotel Warszawa Centrum
Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
2022-06-28
pomorskie / Gdynia
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku to Twój atut Rozumiesz oczekiwania gości hotelu Masz łatwość w organizowaniu swojej pracy Cenisz dokładność i spostrzegawczość Potrafisz...
SZCZEGÓŁY2022-06-10
mazowieckie / Warszawa
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku to Twój atut Rozumiesz oczekiwania gości hotelu Masz łatwość w organizowaniu swojej pracy Cenisz dokładność i spostrzegawczość Potrafisz...
SZCZEGÓŁY