Głównym obowiązkiem Kierownika ds. Marketingu jest zarządzanie zespołem, dbanie o jego rozwój i współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej firmy.
wczoraj
opolskie / Krapkowice
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Planowanie i realizacja działań ukierunkowanych na zwiększenie świadomości marki oraz marki pracodawcy (employer branding) Planowanie i realizacja działań w obszarze CSR oraz komunikacji...
SZCZEGÓŁY2022-06-30
mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Planowanie i realizowanie komunikacji marketingowej dla marki Medicover Optyk i Lynx Optique Przygotowywanie i realizowanie komunikacji on-line i on-site Analizę skuteczności prowadzonych działań, raportowanie...
SZCZEGÓŁY2022-06-28
wielkopolskie / Krotoszyn
Zbudowanie i realizację strategii marketingowej marki DINO Współpracę z agencjami PR i marketingowymi w celu realizacji strategii firmy Kształtowanie promocji i kreowanie pozytywnego wizerunku produktów marek własnych Efektywność biznesową działań...
SZCZEGÓŁY