WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik ds. Marketingu

Kierownik ds. Marketingu
Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Głównym obowiązkiem Kierownika ds. Marketingu jest zarządzanie zespołem, dbanie o jego rozwój i współuczestniczenie w tworzeniu strategii marketingowej firmy.

 

Główne zadania:
  • wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług
  • motywowanie oraz kierowanie zespołem pracowników
  • koordynacja kreacji i projektów marketingowych
  • kreowanie działań reklamowych i promocyjnych
  • monitorowanie i analiza działań konkurencji
  • przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych oraz akcji promocyjnych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługa komputera
  • minimum 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania zespołem marketingowym
  • zdolności negocjacyjne, przywódcze, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa, dynamizm, odporność na stres oraz umiejętności planowania i organizacji pracy w zespole
Oferujemy:
  • umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku
  • wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych
  • przyjazną atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach awansów i rekrutacji wewnętrznych
  • dobre warunki pracy
  • wejściówki na basen, udział w imprezach integracyjnych
  • dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego
  • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia w PZU oraz opieki medycznej
  • bonusy w okresach świątecznych
  • dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe
  • korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

MULTiSERWIS Sp. z o.o.

opolskie / Krapkowice

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Planowanie i realizacja działań ukierunkowanych na zwiększenie świadomości marki oraz marki pracodawcy (employer branding) Planowanie i realizacja działań w obszarze CSR oraz komunikacji...

SZCZEGÓŁY

Medicover sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Planowanie i realizowanie komunikacji marketingowej dla marki Medicover Optyk i Lynx Optique Przygotowywanie i realizowanie komunikacji on-line i on-site Analizę skuteczności prowadzonych działań, raportowanie...

SZCZEGÓŁY

Dino Polska S.A.

wielkopolskie / Krotoszyn

Zbudowanie i realizację strategii marketingowej marki DINO Współpracę z agencjami PR i marketingowymi w celu realizacji strategii firmy Kształtowanie promocji i kreowanie pozytywnego wizerunku produktów marek własnych Efektywność biznesową działań...

SZCZEGÓŁY