WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju

Kierownik ds. Sprzedaży i Rozwoju


Obszar działania: południe Polski (woj. śląskie i małopolskie).

Biuro operacyjne: Zakład w Jaroszowcu lub inna filia pracodawcy.

Współpraca na podstawie zatrudnienia na umowę o pracę.

Główne zadania
  • Sprzedaż produktów i dobór właściwych rozwiązań technologicznych w odpowiedzi na potrzeby klientów oraz doradztwo techniczne w zakresie poprawnego zastosowania produktów z dostępnej oferty firmy;
  • Przygotowywanie projektów i ofert specjalnych a także bieżące wsparcie techniczne klientów;
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z aktualnymi i przyszłymi klientami;
  • Prowadzenie projektów wdrożenia nowych rozwiązań i produktów;
  • Sporządzanie raportów dotyczących sytuacji rynkowej i własnych działań;
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu poprzez analizę branży i inwestycji w celu zwiększenia możliwości sprzedaży kruszyw;
  • Obsługa procesu reklamacyjnego we współpracy z Działem Jakości;
  • Monitoring spływu należności poprzez współpracę z innymi działami;
  • Prognozowanie trendów w oparciu o dostępne raporty i dane statystyczne;
  • Opracowywanie graficzne wyników oraz analiz sprzedażowych;
  • Wsparcie w procesie kreowania polityki handlowej;
  • Wsparcie w procesie rozwoju systemów sprzedażowych;
  • Bieżąca administracja systemów sprzedażowych.
Wymagania formalne
  • Preferowane wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne lub z zakresu zarządzania będzie dodatkowym atutem);
  • Min. dwuletnie doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą kruszyw lub produktów pokrewnych;
  • Dobra znajomość branży i rynku kruszyw;
  • Dobre rozumienie i dogłębna znajomość procesu budowlanego i inwestycyjnego;
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku budowlanego;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
  • Mobilność i dyspozycyjność;
  • Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Zdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
  • Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów;
  • Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Wynagrodzenie składające się na: wynagrodzenie zasadnicze i premię kwartalną uzależnioną od realizacji postawionych celów.
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
    • Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
    • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
    • Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
    • Dofinansowanie do okularów;
    • Możliwość korzystania z auta służbowego do celówprywatnych;
    • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
    • Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
    • W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
  • Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
  • Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!

Podobne oferty