WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik ds. Wdrożenia Projektu EPM

JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Wdrożenia Projektu EPM
Miejsce pracy: Warszawa

W związku z prowadzonym projektem wdrożenia procesu EPM i planowanymi kolejnymi krokami milowymi w projekcie, poszukujemy osoby, która będzie pełnić rolę Kierownika Projektu. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z Szefem. Ds. Utrzymania Produktów Istniejących - będącym również właścicielem procesu biznesowego - a po zakończeniu wdrożenia wejdzie w skład zespołu EPM odpowiadającego za codzienne zarządzanie tym obszarem.


*EPM - od Existing Products’ Maintenance - czyli Utrzymanie Produktów Istniejących to nowy proces, którego celem jest praca na efektywności kosztowej portfela.

Na co dzień będziesz zajmować się:
  • Przygotowywaniem I bieżącą aktualizacją planu bazowego projektu zgodnie z założeniami i celami projektu we współpracy i w porozumieniu z Właścicielem Procesu
  • Prowadzeniem procesu planowania kolejnych kroków w projekcie, zgodnie z harmonogramem
  • Udziałem w procesie tworzenia rozwiązania informatycznego (EPM App) wspierającego wdrażany proces
  • Koordynowaniem, monitorowaniem oraz prowadzeniem regularnej komunikacji działań ze wszystkimi członkami zespołu projektowego
  • Cykliczną weryfikacją przebiegu realizowanych zadań w projekcie & raportowaniem postępu prac
  • Prowadzeniem i raportowaniem wyników analiz ryzyka projektowego
  • Opracowywaniem rozwiązań problemów mających wpływ na przebieg projektu
  • Prowadzeniem dokumentacji projektowej oraz jej archiwizacją
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
To praca dla Ciebie, jeśli:
  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie farmaceutycznej w jednym z działów biorących udział w procesie utrzymania istniejącego portfela
  • Dobrze rozumiesz procesy regulujące utrzymanie produktów w portfelu i rolę poszczególnych działów, które w tych procesach uczestniczą
  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania projektami
  • Lubisz wyzwania, a stwierdzenie ’Nie da się’ motywuje Cię do działania
  • Efektywnie komunikujesz się i współpracujesz z ludźmi
  • Jesteś zorientowany na wynik i wytrwale dążysz do celu
  • Masz doskonałe umiejętności organizacyjne i nastawienie na realizację założonych celów
  • Bardzo dobrze znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Znasz pakiet MS Office
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma

Podobne oferty