WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji / Night Front Office Manager

Ogłoszenie numer: 7131066, z dnia 2022-06-23

Klient portalu Praca.pl


Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji / Night Front Office Manager

Miejsce pracy: Władysławowo

 

Opis stanowiska

Cel stanowiska
Sprawna obsługa gości  podczas zmiany nocnej oraz wzmocnienie kontroli nad rozliczeniami z poszczególnych punktów sprzedaży.

Kluczowe obszary odpowiedzialności

  • płynna obsługa gości  podczas zmiany nocnej w tym przyjmowanie rezerwacji oraz odpowiadanie na korespondencję email
  • uzgodnienie sprzedaży z POS z działem finansowym, a w szczególności: 
  • uzgodnienie sprzedaży dziennej z poszczególnych punktów sprzedaży: zarejestrowanej na drukarkach fiskalnych i w systemach sprzedaży, wyjaśnienie na bieżąco wszelkich różnic oraz VOIDów,
  • analiza sald na rachunkach Gości hotelowych
  • kontrola rejestr faktur VAT,
  • kontrola korekt faktur VAT i paragonów fiskalnych – wyjaśnienie niezgodności
  • rozliczenie utargów gotówkowych oraz przygotowanie paczki do banku zgodnie z przyjętymi procedurami wewnętrznymi,
  • uzgodnienie płatności kartami kredytowymi z poszczególnych punktów sprzedaży: sprzedaż zarejestrowana w systemach sprzedaży, płatności kartami zarejestrowane na terminalach i potwierdzenia zgody Gości na obciążenia karty kredytowej,
  • kontrola terminowości ufiskalnienia przedpłat,
  • kontrola PM oraz faktur zakończonych formą płatności „przelew”: zgoda na odroczoną płatność, terminowość wystawienia itp.,
  • przygotowanie miesięcznych uzgodnień sprzedaży,
  • przekazanie kompletnej dokumentacji do działu finansowego w ustalonych terminach.

Wymagania

Wymagane kwalifikacje

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane ukończone kursy obsługi programów komputerowych,
  • doświadczenie w recepcji, administracji lub księgowości.

Wymagane kompetencje

  • dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie w pracę,
  • wysoka kultura osobista,
  • asertywność,
  • odporność na stres,
  • praca pod presją czasu,
  • dokładność,
  • komunikatywność, otwartość na ludzi,
  • umiejętność aktywnej współpracy w zespole.

Oferujemy

  • umowa o pracę, zlecenie lub B2B (dostosujemy się do Ciebie),
  • stabilne i regularne wynagrodzenie w terminie,
  • system prowizyjny,
  • możliwość rozwoju i wyzwań zawodowych,
  • zniżka na produkty i usługi w Hotelu oraz Instytucie Spa dla Ciebie i bliskich,
  • bezpłatne posiłki pracownicze,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Mercure Warszawa Centrum

mazowieckie / Warszawa

Nasze wymagania Masz doświadczenia w pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika Recepcji lub Kierownika Recepcji Wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje z gośćmi/klientami Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację...

SZCZEGÓŁY

2022-06-02

Hotele SPA Dr Irena Eris

warmińsko-mazurskie / Wysoka Wieś

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: organizację pracy działu: grafiki, efektywność czasu pracy, dokumentację do list płac, ocenę pracowników itd., współpracę z Z-cą Dyrektora Hotelu w zakresie wprowadzania ofert sprzedażowych do systemu oraz...

SZCZEGÓŁY