Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
Dbanie o wizerunek Rex Concepts BK Poland S.A. m.in. poprzez: egzekwowanie przestrzegania standardów obsługi Klienta, dbanie o czystość w restauracji i ogólne zadowolenia Klienta.
Optymalizacja kosztów poprzez efektywne gospodarowanie zasobami restauracji przy jednoczesnej dbałości o wysoką jakość oferowanych usług.
Rekrutacja i szkolenie pracowników.
Inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży.
Dbanie o zachowanie płynności w dostępie niezbędnych do funkcjonowania restauracji produktów i materiałów.
Prowadzenie zmiany i weryfikacja Managerów swojego zespołu z zarządzania zmianami.
Wymagania:
Znajomość branży QSR - warunek konieczny.
1 rok w zarządzaniu zespołem.
Mile widziana praca z rachunkiem zysków i strat.
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.