WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik sklepu

ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.

 

Napędzają nas ludzie, po prostu.

Kierownik sklepu
Miejsce pracy: Mielec, ul. Drzewieckiego 42

Jako Kierownik Sklepu będziesz analizować i planować zadania, jednocześnie budując przestrzeń, w której pracownicy budują relacje. 

 

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za realizację wskaźników biznesowych.
  • Zarządzanie gospodarką towarową.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Motywowanie oraz dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników.
  • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).
  • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.
Nasze oczekiwania
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem oraz zespołem pracowników.
  • Znajomość podstawowych przepisów prawa pracy.
  • Zaangażowanie i gotowość do podejmowania decyzji.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Orientacja na realizację celów.
  • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy. 
Oferujemy
  • Umowa o pracę bez okresu próbnego
  • Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
  • Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
  • Kompleksowe wdrożenie do pracy
  • Pakiet sportowy 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Życzliwa atmosfera pracy
Napędza Cię życzliwość? Aplikuj i zmieniaj ALDI z nami.

Podobne oferty

VRG S.A.

zachodniopomorskie / Szczecin

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko: W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie doskonałej obsługi klienta, Inicjowanie i kontrolę działań zapewniających sprzedaż, Rekrutację, szkolenie, ocenę i rozwój doradców...

SZCZEGÓŁY

Action Poland Sp. z o.o.

mazowieckie / Radom

Zadania zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów koordynacja pracy sklepu aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o...

SZCZEGÓŁY

Action Poland Sp. z o.o.

wielkopolskie / Trzcianka

Zadania zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów koordynacja pracy sklepu aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o...

SZCZEGÓŁY