WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik Zespołu w Biurze Sprzedaży

Kierownik Zespołu w Biurze Sprzedaży
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie

ZADANIA
  • zarządzanie grupą konsultantów;
  • rekrutacja nowych członków do zespołu;
  • prowadzenie szkoleń oraz rozwój kompetencji doradców;
  • prowadzenie szkoleń w ramach zespołu;
  • wsparcie merytoryczne i operacyjne przedstawicieli na każdym etapie pracy.

PASUJESZ JEŚLI
  • posiadasz doświadczenie w pracy zespołowej;
  • jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz kontakty;
  • potrafisz dobrze zorganizować pracę swoją i zespołu;
  • jesteś przedsiębiorczy i zorientowany na osiąganie celów;
  • posiadasz wykształcenie minimum wyższe.

ZYSKASZ Z NAMI
  • nowe, fajne znajomości w międzynarodowej firmie;
  • wysokie i stabilne dochody (od 6 tys. zł.);
  • profesjonalne wdrożenie, tak długo jak tego potrzebujesz;
  • szkolenia;
  • przejrzystą ścieżkę awansu zawodowego;
  • czas pracy dopasowany do Ciebie;
  • dodatkowe benefity (karta multisport, program emerytalny, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna).

Podobne oferty

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Wólka Kosowska

nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Chin, współpraca z chińskim zarządem spółki, nadzorowanie pracy podległych pracowników, obsługa klientów polskich i chińskich Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

SZCZEGÓŁY

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

podlaskie / Białystok

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, krajowe wyjazdy służbowe, praca w terenie, praca w...

SZCZEGÓŁY

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

małopolskie / Zabierzów

- Zarządzanie zespołami złożonymi z maks. 10 osób- Upewnienie się, że wszystkie projekty są zgodne z procesami i procedurami Klienta (związanymi z monitorowaniem procesu onboardingu, wypowiedzeniami, rotacją i relokacją w obrębie środowiska klienta).-...

SZCZEGÓŁY