WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Koordynator ds. Logistyki

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Logistyki
Miejsce pracy: Poznań, ul. Szwajcarska 14
CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę 
  • elastyczna forma zatrudnienia 
  • wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
  • plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka 
  • pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
  • grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
  • szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)
  • dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł
  • program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto
  • akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe
  • rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)
  • rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)
  • pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)
  • wolontariat w godzinach pracy
  • narzędzia do pracy: telefon, laptop
Cel stanowiska:
  • Zarządzanie logistyką wewnętrzną w sklepach w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi klientów. Dotyczy to planowania i realizacji operacji logistycznych związanych z przyjęciem, transportem wewnętrznym, składowaniem i wydaniem towarów na potrzeby sprzedaży sklepowej jak i online. W wybranych lokalizacjach zakres obowiązków obejmuje również przygotowanie zamówień online.

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
  • budowaniu, zarządzaniu i rozwijaniu zespołu logistyki wewnętrznej
  • zarządzaniu codzienną pracą podległego zespołu w zakresie: przyjęcia towarów, transportu wewnętrznego, składowania oraz wydania towarów: zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. (W wybranych lokalizacjach również zarządzaniem kompletacją zamówień e-commerce)
  • planowanie i organizowanie pracy podległych zespołów, ścisła koordynacja prac z pozostałymi działami
  • nadzór nad przestrzeganiem procedur operacyjnych, wykorzystaniem sprzętu oraz zasad BHP
  • aktywny udział w tworzeniu i ciągłym udoskonalaniu procesów operacyjnych w celu zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klientów oraz kosztów
  • wspieraniu przygotowania i realizacji specjalnych akcji handlowych
CZEGO POTRZEBUJESZ ABY TO REALIZOWAĆ:
  • wykształcenia min średniego, preferowane wyższe o kierunku logistycznym
  • min. 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu procesami logistycznymi i zespołem (logistyka magazynowa)
  • doświadczenia w organizacjach o wysokiej dynamice działania i dużej ilości dziennych operacji/ transakcji
  • doświadczenia w ustalaniu celów i planowaniu zasobów
  • znajomości technik i metod zarządzania efektywnością i jakością procesów magazynowych w tym systemu WMS.
  • doświadczenia w analizie kosztów i zarządzaniu budżetem
  • proaktywnego i pozytywnego podejścia, dobrej organizacji pracy, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz systematyczności
  • orientacji na Klienta oraz  wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych 
  • znajomości języka angielskiego mile widziana

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Logistyki
Miejsce pracy: Poznań, ul. Szwajcarska 14
BENEFITY
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 23 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach – hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.

Podobne oferty

ILS sp. z o.o.

mazowieckie / Zakroczym, Swobodnia 35

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację transakcji importowych, podlegających ustawie akcyzowej i podlegających monitorowaniu SENT Zapewnianie terminowych dostaw i odpraw celnych towarów z importu Obsługę dokumentową...

SZCZEGÓŁY

Selgros Cash&Carry

pomorskie / Gdańsk

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy...

SZCZEGÓŁY

Selgros Cash&Carry

pomorskie / Gdańsk

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: koordynacja i nadzór na pracą działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu....

SZCZEGÓŁY