WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Lider Zespołu Call Center


Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Opis stanowiska:
 
Kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
  • poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziany zespół call center)
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • znajomość języka angielskiego(minimum B2)
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura
  • szeroki pakiet benefitów

Podobne oferty

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

zachodniopomorskie / Szczecin

General duties: Acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, Managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, Planning, coordinating, and providing...

SZCZEGÓŁY

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

świętokrzyskie /

The job is located in Szczecin, hybrid work is possible. Your main responsibilities will be: Manage a team of > 15 people Improve operational effectiveness and efficiency Maintain good working relationships with customers, process owners and internal/external...

SZCZEGÓŁY

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

warmińsko-mazurskie /

The job is located in Szczecin, hybrid work is possible. Your main responsibilities will be: Manage a team of > 15 people Improve operational effectiveness and efficiency Maintain good working relationships with customers, process owners and internal/external...

SZCZEGÓŁY