Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:
- Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
- Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
- Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media
- Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów
- Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów, pozycjonowania
- Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
- Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
- Zarządzanie budżetem komunikacji