Manager ds. Usług i Doświadczeń Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Manager ds. Usług i Doświadczeń Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • opracowanie i realizacja zintegrowanego planu rozwoju i zwiększenia rentowności nowatorskich usług dodatkowych dla klientów, w tym m.in. propozycji z zakresu finansów, doznań gastronomicznych, programów żywieniowych promujących zdrowie, inicjatyw promujących dobre samopoczucie, usług osobistego asystenta (concierge) oraz rozwiązań opartych na technologii,
  • wdrożenie i nadzór nad głównymi miernikami efektywności.
  • ulepszanie doświadczeń klienta dla poszczególnych usług, korzystając z feedbacku od klientów,
  • kontrola nad realizacją i administracją usług konsumenckich w sieci detalicznej,
  • zapewnienie przestrzegania regulacji prawnych oraz zachowanie legalności we wszystkich ofertach usługowych,
  • zarządzanie wynikami finansowymi usług konsumenckich,
  • analizy ekonomiczne, planowanie budżetu oraz prognozowanie dla usług skierowanych do konsumentów,
  • zarządzanie współpracą z partnerami oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami zewnętrznymi i usługodawcami,
  • kierowanie zespołem oraz współpraca wewnątrzdziałowa.
Wymagania:
  • studia wyższe (Ekonomia, Zarządzanie, Finanse, Marketing lub pokrewne),
  • aktualna i pogłębiona wiedza o sektorze retail,
  • doświadczenie w roli kierowniczej,
  • język angielski w mowie i piśmie na poziomie C1,
  • doświadczenie w zarządzaniu finansami w branży handlowej lub usługowej,
  • zdolności negocjacyjne oraz umiejętności w zakresie planowania strategicznego, przywództwa i komunikacji interpersonalnej,
  • umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o złożone dane.
Pracodawca oferuje:
  • pracę w zaangażowanym zespole,
  • możliwość rozwoju w ramach międzynarodowego otoczenia biznesowego,
  • odpowiedzialność za kształtowanie i wdrożenie strategii w wyznaczonym sektorze działań,
  • hybrydowy model pracy,
  • pakiet wsparcia (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport oraz dodatkowe świadczenia socjalne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Bielany, ul. Wrzeciono 10C

Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Wrzeciono 10C w Warszawie​. Twoją rolą będzie: ustalanie oraz nadzór nad terminami wizyt Pacjentów, koordynacja etapów diagnostyki i leczenia, monitorowanie realizacji indywidualnych planów opieki, nadzór nad...

SZCZEGÓŁY

Stone Master S.A.

łódzkie / Łódź

Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży Spółki na rynku krajowym i zagranicznym Zarządzanie sprzedażą w powierzonym regionie w kanałach dystrybucji: DIY i TT Optymalizacja procesów sprzedażowych Analiza kosztów i kalkulacje...

SZCZEGÓŁY

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

About the job: We are looking for an experienced customer service manager who will be based at global shared service centre in Gdansk and report to the Head of Customer Service & Support. You will review and develop proposals on opportunities to optimise and...

SZCZEGÓŁY