Jesteśmy liderem na europejskim rynku słodyczy reklamowych. Posiadamy własną Czekoladownię, Karmelarnię, park maszyn drukujących oraz wielkopowierzchniowy magazyn. Dysponujemy nowoczesną przestrzenią biurową oraz produkcyjną, a jako właściciele marki Nobilia, produkujemy unikalne kosze prezentowe na każdą okazję.
Chcielibyśmy zaprosić Cię do naszego SŁODKIEgo świata pracy, gdzie na co dzień wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników, dbamy o środowisko naturalne oraz angażujemy się w akcje społeczne. Wszystko dlatego, że wierzymy w prowadzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu.
Do nowego projektu lider branży słodyczy reklamowych poszukuje:
Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
- Planowanie, realizacja i analiza kampanii e-mail marketingowych.
- Zarządzanie i rozwój kanałów w social mediach, w tym tworzenie i publikowanie treści, moderowanie komentarzy oraz monitorowanie wyników.
- Koordynowanie działań SEO i SEM z zewnętrznym dostawcą, w tym opracowywanie strategii, monitorowanie wyników i wprowadzanie optymalizacji.
- Współpraca z zespołem marketingu w zakresie wsparcia sprzedaży, w tym planowanie i realizacja kampanii promocyjnych oraz akcji marketingowych.
- Koordynowanie realizacji zleconych działań marketingowych, takich jak tworzenie materiałów graficznych, video czy organizacja eventów.
- Koordynacja pracy ewentualnych działań podwykonawców zewnętrznych, w tym negocjowanie umów, monitorowanie jakości i terminowości realizacji zadań.
- Wspieranie zespołu marketingowego w realizacji dodatkowych zadań, które nie zostały wymienione wcześniej.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy z narzędziami e-mail marketingowymi oraz platformami social media.
- Dobra znajomość zasad SEO i SEM.
- Umiejętność zarządzania projektami, w tym planowanie, organizacja i kontrola zadań.
- Doświadczenie we współpracy z agencjami i dostawcami zewnętrznymi.
- Bardzo dobra komunikacja interpersonalna oraz umiejętność pracy w zespole.
- Kreatywność, inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, komunikacja.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Udział w ambitnym projekcie obejmującym kilka marek oraz rynki: B2B i B2C.
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia przy współpracy z ekspertami SLODKIE i Nobilia.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
- Pracę w dynamicznym rozwijającym się zespole.
- Umowę B2B lub Umowę Zlecenie.
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym budynku produkcyjno-biurowym
- Zniżki na produkty firmowe
- Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku (jedna zmiana)
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach (dla UoP)
- Prezenty jubileuszowe
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisko
- Prezenty świąteczne, mikołajkowe
- Parking rowerowy, duży parking samochodowy
- Imprezy integracyjne
- Nagrody pieniężne za innowacyjne pomysły
- Program polecenia pracownika
- Bony upominkowe z okazji ślubu i narodzin dziecka
- Wpływ na rozwój organizacji oraz aktywny udział w tworzeniu marki na rynku polskim i zagranicznym
- Dofinansowanie do karty Multisport (dla UoP)
- Praca w przyjaznym zespole o niekorporacyjnym charakterze
- Szkolenia
- Słodkie poniedziałki
Chcesz dołączyć do zespołu SLODKIE?
Wyślij CV! Może czekamy właśnie na Ciebie?