WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Menadżer ds. kluczowego oprogramowania

VRG S.A. (Vistula Retail Group  S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla mężczyzn i kobiet. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.

W chwili obecnej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Menadżer ds. kluczowego oprogramowania
Miejsce pracy: Kraków


Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • analiza istniejących procesów biznesowych pod kątem ich optymalizacji z wykorzystaniem istniejących lub nowych aplikacji,
  • współpraca z klientami wewnętrznymi w zakresie modyfikacji i rozbudowy aplikacji oraz projektowanie rozwiązań w tym zakresie,
  • współpraca z programistami, analitykami, zewnętrznymi dostawcami oprogramowania w zakresie modyfikacji i rozbudowy aplikacji,
  • opracowywanie propozycji rozwiązań integracji między różnymi aplikacjami oraz nadzór nad ich wykonaniem,
  • tworzenie dokumentacji i bazy wiedzy koniecznej do utrzymania aplikacji, w tym współpraca przy tworzeniu instrukcji dla użytkowników,
  • administrowanie aplikacjami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • praktycznej umiejętności analizowania procesów biznesowych oraz diagnozowania potrzeb użytkowników,
  •  znajomości inżynierii oprogramowania i procesów tworzenia oprogramowania,
  • doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu dokumentacją techniczną,
  • umiejętności analitycznego myślenia w rozwiązywaniu problemów,
  • samodzielności i umiejętności szacowania pracochłonności,
  • dobrej organizacji czasu pracy,
  • asertywności i umiejętności interpersonalnych,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku.
Mile widziane:
  • znajomość języka SQL i systemów baz danych,
  • znajomość systemu MS Dynamics NAV lub MS Dynamics 365 Business Central.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w ambitnym zespole,
  • pakiet benefitów (dofinansowanie zajęć sportowych, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie, program lojalnościowy).
 

Podobne oferty

Hitachi Energy Services Sp. z o.o.

małopolskie / Kraków

Your responsibilities Stakeholder Management- Acting as the key contact for the Hitachi Energy Transformers hub, global product groups and the local business process owner. Challenging the status quo while applying the right cultural sensitivity. Ensures...

SZCZEGÓŁY