Menedżer Zespołów Call Center

Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimske 94

Praca w Dziale Sprzedaży Indywidualnej w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoje zadania:
  • zarządzanie Zespołami Call Center (LUX MED Diagnostyka oraz FFS), w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego,
  • udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży,
  • zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności,
  • rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług,
  • współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie oświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center,
  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
  • umiejętność współpracy i komunikacji,
  • klarowność w przekazywaniu komunikatów,
  • zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

Podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

podlaskie / Białystok, ul. Fabryczna 4

Praca w Contact Center LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoje zadania: koordynacja pracy (m.in. rekrutacja, motywowanie, ocena, wdrożenie, ​kontrola czasu pracy i jej parametrów) Zespołu Call Center zajmującego się telefoniczną sprzedażą...

SZCZEGÓŁY

Foundever

zachodniopomorskie /

In dieser Position werden Sie: Mit dem Betriebsleiter zusammenarbeiten, um Ihre Verfahren zu überprüfen und anzupassen, um sicherzustellen, dass Ihre Compliance-Überwachung so angepasst ist. Die Umsetzung von Änderungen in allen Teams unterstützen und leiten....

SZCZEGÓŁY

Foundever

wielkopolskie /

In dieser Position werden Sie: Mit dem Betriebsleiter zusammenarbeiten, um Ihre Verfahren zu überprüfen und anzupassen, um sicherzustellen, dass Ihre Compliance-Überwachung so angepasst ist. Die Umsetzung von Änderungen in allen Teams unterstützen und leiten....

SZCZEGÓŁY