WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Zastępca Kierownika Działu Płatności i Rozliczeń (Biuro Zarządzania Finansami)

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Zastępca Kierownika Działu Płatności i Rozliczeń (Biuro Zarządzania Finansami)
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • analiza danych i kontrola dokumentów dotyczących płatności (zbiegi egzekucyjne, porozumienia trójstronne, przelewy wierzytelności),
  • przygotowywanie płatności i dokumentów kompensat dla kontrahentów,
  • kontrola i przygotowywanie dokumentów dotyczących płatności sądowych, 
  • sporządzanie zestawień, raportów i analiz wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • opracowywanie, kontrola i bieżąca aktualizacja instrukcji i procesów wewnętrznych w tym procedur związanych z bezpieczeństwem danych,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • analiza i weryfikacja dokumentacji skompletowanej przez kontrahentów, wymaganej w procesach związanych z cesjami wierzytelności i porozumieniami trójstronnymi, 
  • obsługa zajęć wierzytelności komorniczych,
  • opieka nad programem służbowych kart płatniczych, sporządzanie raportów i analiz w zakresie transakcji kartowych,
  • składanie wyjaśnień i oświadczeń wobec uprawnionych instytucji państwowych w zakresie informacji finansowych dotyczących kontrahentów spółki przetwarzanych w Dziale Płatności i Rozliczeń;
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego - ekonomicznego,
  • minimum 3 - letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, 
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • bogatej wiedzy, dotyczącej stosowania przepisów prawnych w obszarze  płatności i wierzytelności,
  • znajomości podstaw przepisów podatkowych (CIT, VAT, PCC, podatek u źródła itp.),
  • umiejętności analizy dużych zbiorów danych,
  • doświadczenia we współpracy z bankami w zakresie rozliczeń krajowych i zagranicznych oraz znajomości produktów i usług bankowych,
  • doświadczenia we współpracy z organami administracji publicznej,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • komunikatywności, dobrej organizacji pracy, skrupulatności i terminowości,
  • znajomości systemu SAP,
  • mile widziana znajomość narzędzi analizy danych takich jak: Business Warehouse, Power BI;
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Podobne oferty