WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik ds. Utrzymania Infrastruktury Kolejowej

Silva LS to firma należąca do grupy Kronospan, światowego lidera w produkcji płyt drewnopochodnych dla meblarstwa i budownictwa.

Silva LS zajmuje się transportem kolejowym dla potrzeb zakładów płyt drewnopochodnych.

Kierownik ds. Utrzymania Infrastruktury Kolejowej
Miejsce pracy: Szczecinek
Zadania:
  • Utrzymanie infrastruktury kolejowej spółki Silva LS na podległym terenie;
  • Przygotowywanie kalkulacji inwestycji kolejowych w zakresie remontów i budowy nowej infrastruktury kolejowej;
  • Weryfikacja projektów budowlanych zgodnie ze standardami i potrzebami spółki;
  • Współpraca z właścicielami bocznic i zarządcami infrastruktury kolejowej;
  • Kompleksowa organizacja obchodów i przeglądów okresowych bocznic;
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dla posiadanej infrastruktury, zgodnie z wytycznymi UTK;
  • Współpracy z pozostałymi działami spółki oraz dostawcami.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki techniczne;
  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
  • Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Sumienności i dokładności w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce przewozowej;
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
  • Wstępne szkolenia i stałe wsparcie podczas wdrażania do pracy;
  • Pełną poufność podczas procesu rekrutacyjnego.
Zadania:
  • Utrzymanie infrastruktury kolejowej spółki Silva LS na podległym terenie;
  • Przygotowywanie kalkulacji inwestycji kolejowych w zakresie remontów i budowy nowej infrastruktury kolejowej;
  • Weryfikacja projektów budowlanych zgodnie ze standardami i potrzebami spółki;
  • Współpraca z właścicielami bocznic i zarządcami infrastruktury kolejowej;
  • Kompleksowa organizacja obchodów i przeglądów okresowych bocznic;
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji dla posiadanej infrastruktury, zgodnie z wytycznymi UTK;
  • Współpracy z pozostałymi działami spółki oraz dostawcami.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki techniczne;
  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
  • Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Sumienności i dokładności w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce przewozowej;
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
  • Wstępne szkolenia i stałe wsparcie podczas wdrażania do pracy;
  • Pełną poufność podczas procesu rekrutacyjnego.

Podobne oferty

Selgros Cash&Carry

mazowieckie / Warszawa (Piaseczno)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: zarządzanie transportem, realizacja planów dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi i dbałość o profesjonalną obsługę klienta, sporządzanie analiz sprzedażowych i prowadzenie statystyk, zarządzanie...

SZCZEGÓŁY

euro-pegaz sp. z o.o. Transport sp.k.

wielkopolskie / Osieczna

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie i organizację pracy kilkunastoosobowego Zespołu,którego celem jest zapewnienie jak najwyższej jakości operacyjnej obsługi klientów.Do zadań wybranej osoby będzie należało przede wszystkim: planowanie i...

SZCZEGÓŁY

Trenkwalder

zachodniopomorskie / Szczecin

planowanie i organizacja transportu, optymalizacja kosztów transportowych, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikami, organizacja pracy zespołu, nadzór nad obiegiem dokumentów. min. 2 lata doświadczenia w spedycji międzynarodowej,...

SZCZEGÓŁY