WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Manager ds. sprzedaży i digital marketingu (k/m)

BIAVITA POLSKA S.A.

 

poszukuje

Manager ds. sprzedaży i digital marketingu (k/m)

Augustów


OFERUJEMY
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach pełnego etatu, w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej i przyszłościowej branży,
  • dobrą atmosferę w pracy,
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
  • możliwość zakwaterowania oraz wyżywienia dla osób relokujących się z innych części Polski
MISJA STANOWISKA


Osoba zatrudniona na stanowisku Managera ds. Sprzedaży i Digital Marketingu odpowiedzialna będzie za pozyskiwanie klienta komercyjnego oraz rozwijanie strategii sprzedażowej, między innymi za pomocą kluczowych kanałów sprzedaży internetowej, mediów społecznościowych Sanatorium Uzdrowiskowego w Augustowie, należącego do Spółki Biavita Polska S.A, będącego częścią Grupy Kapitałowej Satoria Group. Miejscem wykonywania pracy będzie Sanatorium w Augustowie.

 

GŁÓWNE OBOWIĄZKI
  • przygotowywanie oraz realizowanie budżetu sprzedaży
  • pozyskiwanie klientów komercyjnych na usługi oferowane przez Sanatorium
  • opracowywanie strategii komunikacji oraz sprzedaży dla kluczowych kanałów mediów społecznościowych
  • tworzenie oraz publikowanie postów w mediach społecznościowych
  • zarządzanie sprzedażą internetową
  • przygotowywanie planów marketingowo – sprzedażowych, ich realizacja, monitorowanie, weryfikowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
  • dbałość o wizerunek marki w sieci oraz mediach społecznościowych
  • monitorowanie działań konkurencji
  • inicjowanie efektywnych działań sprzedażowych oraz marketingowych
  • analizowanie statystyk sprzedaży, zasięgów oraz raportowanie wyników działańa
WYMAGANIA
  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów komercyjnych
  • znajomość narzędzi Facebook ads, Google ads oraz kanałów social media i trendów
  • wiedza na temat zasad budowania kampanii płatnych, umiejętności stworzenia, monitorowania i oceny efektywności
  • doświadczenie w sporządzaniu treści publikowanych w social media oraz umiejętność tworzenia grafik
  • silna motywacja, umiejętność komunikacji oraz wysoka kultura osobista
  • wiedza na temat sporządzania budżetu

Podobne oferty

Eckert Grills Sp.z o.o.

dolnośląskie / Legnica

Opis zadań: aktywna sprzedaż urządzeń grill oraz akcesoriów grillowych stacjonarnie oraz online inicjowanie działań mających na celu zbudowanie nowej sieci odbiorców planowanie i prowadzenie akcji marketingowych i promocyjnych badanie potrzeb oraz...

SZCZEGÓŁY

Jobfinder

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Odpowiedzialność za opracowanie strategii komercjalizacji, marketingu oraz PRu inwestycji komercyjnych realizowanych przez holding, Pozyskiwanie najemców pod inwestycje magazynowo - przemysłowe oraz utrzymywanie relacji z obecnymi najemcami,...

SZCZEGÓŁY

eobuwie.pl S.A.

wielkopolskie / Poznań

Czym będziesz się zajmował? Tworzeniem i realizacją strategicznych kampanii performensowych w ścisłej współpracy ze specjalistycznymi zespołami z firmy matki, Zarządzaniem komunikacją marketingową i dostosowywanie jej do specyfiki danego rynku,...

SZCZEGÓŁY