zarządzanie wszelkimi aspektami posprzedażowych relacji technicznych, pełniąc funkcję lidera w sprawach technicznych, pomagając klientom wprowadzić najlepsze praktyki i zastosować szeroki wachlarz rozwiązań bezpieczeństwa oferowanych przez Zscaler. Dyrektorzy ds. obsługi klientów w sprawach technicznych organizują regularne, cotygodniowe spotkania ws. klientów, w celu ustalenia priorytetów spraw klienckich i śledzenia realizacji kluczowych projektów
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:wymagane studia inżynierskie na kierunkach informatycznych, preferowany tytuł: Inżynier elektroniki i komunikacji
Miejsce pracy:Kraków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 20 000 PLN