Interhandler jest wyłącznym autoryzowanym dealerem maszyn JCB w Polsce.
W gamie ponad 300 produktów JCB oferuje maszyny i rozwiązania dla budownictwa, rolnictwa, transportu materiałów i innych branż. Aby sprostać wymaganiom klientów różnych branż dystrybuujemy maszyny przez spółki: Interhandler – maszyny budowlane i do transportu materiałów, Agrihandler – maszyny dla rolnictwa (JCB i inne marki), IH Systems - maszyny kolejowe i rozwiązania dla innych branż.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności handlowej i serwisowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Centrala Toruń, oddziały na terenie Polski
Ogólną odpowiedzialnością osoby na tym stanowisku będzie tworzenie, wdrażanie i zarządzanie rozwiązaniami strategicznymi i operacyjnymi, które zapewnią dalszą profesjonalizację Organizacji Serwisu oraz osiąganie założonych celów biznesowych i satysfakcję klientów.
Dyrektor Serwisu będzie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami organizacji serwisowej zatrudniającej obecnie ponad 150 pracowników, świadczącej usługi serwisowe dla klientów spółek Interhandler, Agrihandler i IH Systems.
- Kierowanie wszystkimi aspektami działalności Serwisu, zapewnienie ciągłości poziomu usług
- Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie standardami operacyjnymi, metodami i rozwiązaniami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług dla klientów
- Zapewnienie, że wszyscy pracownicy Serwisu stosują przyjęte zasady służące osiąganiu wysokiej satysfakcji klientów
- Prowadzenie pomiaru jakości obsługi klienta
- Tworzenie programów utrzymania klientów
- Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wskaźnikami KPI w zakresie usług, aby zapewnić efektywność operacyjną i oczekiwane przychody
- Zapewnienie, aby wszystkie wprowadzone standardy usług, postępowania, organizacji pracy są konsekwentnie stosowane i przestrzegane
- Nadzorowanie monitorowania i raportowania działania usług serwisowych
- Zarządzanie podległymi menedżerami, min. w zakresie zapewnienia efektywnego wykorzystania zasobów operacyjnych
- Zarządzanie personelem Serwisu w celu zapewnienia uczciwości, profesjonalizmu, zaangażowania organizacji usługowej
- Zapewnianie odpowiedniej ilości i kwalifikacji zasobów ludzkich, w celu realizacji celów biznesowych
- Zapewnianie aktualizacji odpowiedniego poziomu wiedzy technicznej i kompetencji pracowników działu
- Udział w przygotowaniu budżetu Serwisu
- Zapewnienie zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami regulacyjnymi