WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Dyrektor Standardów Obsługi i Zarządzania Sprzedażą / Dyrektorka Standardów Obsługi i Zarządzania Sprzedażą

Dyrektor Standardów Obsługi i Zarządzania Sprzedażą / Dyrektorka Standardów Obsługi i Zarządzania Sprzedażą
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
Umowa na czas nieokreślony
  1. #StandardyObsługiKlienta
  2. #ZarządzanieSprzedażą
  3. #ObsługaKlienta
  4. #OsługaKlientaB2C
  5. #standardy
  6. #zarządzanie
Oczekiwania
  • Min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami
  • Znajomość funkcjonowania Contact Center, obsługi klienta i sprzedaży w kanale telefonicznym – mile widziane
  • Doświadczenie w zarzadzaniu budżetem
  • Sukcesy we współpracy i negocjacjach z partnerami biznesowymi
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów
  • Proaktywne podejście, inicjatywa w działaniu, inspirowanie zespołu do poszukiwań niestandardowych rozwiązań
  • Innowacyjność, poszukiwanie usprawnień, myślenie analitycznie, przedsiębiorczość, decyzyjność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową (min. B2)
  • Prawo jazdy kat. B
Zespół
Twoja rola
  • Planowanie i nadzór nad realizacją celów ilościowych, wartościowych i jakościowych w kanale telefonicznym
  • Zarządzanie sprzedażą w kanale telefonicznym dla rynku B2C
  • Planowanie i zarządzanie budżetem sprzedażowym w kanale telefonicznym
  • Prowadzenie inicjatyw podnoszących jakość i efektywność obsługi klientów
  • Poszukiwanie nowych potencjałów w zakresie sprzedaży
  • Definiowanie standardów obsługi w kanałach bezpośrednich, nadzorowania ich realizacji oraz ciągłe ich usprawnianie w oparciu o informacje zwrotne od klientów
  • Zarządzanie kanałem kontaktów przychodzących dla klientów B2C
  • Budowa i realizacja standardu kontroli jakości z wykorzystaniem narzędzi TQM - Speech Analytics i Desktop Process Analytics.
  • Wdrożenie i realizacja doradztwa ofertowego w zakresie utrzymania i dosprzedaży usług zgodnie z celami Orange Polska
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
Elastyczność:
  • praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • nagrody za efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Aplikuj
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Podobne oferty

Dream Support

mazowieckie / Warszawa

About the role You will help define our Sales strategy and low-level plan for creating new business opportunities and maximising Dream Support’s impact. As the first Sales hire, you’ll be owning full cycle from strategy to closing deals as you start (including...

SZCZEGÓŁY

2022-09-29

Klient portalu Praca.pl

kujawsko-pomorskie /

odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i budżet jednostki, rozwój lokalnego rynku dystrybucji w kanale tradycyjnym, realizowanie polityki zakupowej, współpraca z kluczowymi klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów,...

SZCZEGÓŁY

2022-09-29

Klient portalu Praca.pl

lubuskie /

odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i budżet jednostki, rozwój lokalnego rynku dystrybucji w kanale tradycyjnym, realizowanie polityki zakupowej, współpraca z kluczowymi klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów,...

SZCZEGÓŁY