Finance Manager

Dla jednego z naszych klientów z branży petrochemicznej, prowadzę obecnie rekrutację na stanowisko

Finance Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie i obsługa transakcji kredytów konsorcjalnych (structured / project finance) w banku czy też w przedsiębiorstwach sektora niefinansowego
  • Udział w restrukturyzacji finansowania
  • Udział w cash management
  • Zarządzanie ryzykiem (kurs walutowy, stopa procentowa)
  • Zarządzanie płynnością / transakcjami finansowania handlu
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obsłudze i prowadzeniu kredytów konsorcjalnych
  • Znajomość dokumentacji opartej o sandard LMA
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Oferujemy:
  • Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty

NES Global Talent

mazowieckie / Warszawa

Key Responsibilities: Collaborating with Managing Directors and others employees from various departments Reporting directly to the Management Committee Managing employees from the finance and project administration departments Preparation of banking reports and...

SZCZEGÓŁY

2024-05-16

NES Global Talent

mazowieckie / Warszawa

Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz...

SZCZEGÓŁY

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

śląskie / Wyry

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:Odpowiada za strategię i sytuację finansową organizacji; nadzoruje i koordynuje przygotowania budżetu finansowego; kontroluje rzeczywiste wyniki ekonomiczne firmy w odniesieniu do wyznaczonych celówDODATKOWE...

SZCZEGÓŁY