Enter your keyword

Kierownik ds. Marki

Ogłoszenie numer: 9969961, z dnia 2025-06-21

Klient portalu Praca.pl

Kierownik ds. Marki

Miejsce pracy: Koprki

 

Opis stanowiska

  • Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla dostępnych marek.
  • Poszukiwanie okazji do rozwoju i innowacji produktów.
  • Analiza rynku i danych konkurencyjnych.
  • Tworzenie i wdrażanie rekomendacji na podstawie badań i analiz.
  • Efektywne zarządzanie komunikacją marki, zapewnienie spójności i ustalanie priorytetów działań.
  • Kooperacja z innymi działami, działanie jako ekspert i koordynator.
  • Nadzór nad wprowadzaniem nowych inicjatyw i analiza ich skuteczności.
  • Odpowiedzialność za wyniki finansowe marki.
  • Przygotowywanie analiz i raportów rynkowych.
  • Monitorowanie efektywności działań marketingowych.
  • Planowanie kampanii reklamowych.

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu marką lub produktem, mile widziane w sektorze FMCG.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu marketingu.
  • Profesjonalna znajomość narzędzi marketingowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i strategicznej oceny sytuacji rynkowej.
  • Zdolności negocjacyjne,
  • Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  • Dynamiczne i aktywne podejście do zadań.
  • Dobra organizacja pracy, samodyscyplina.
  • Biegła znajomość języka angielskiego oraz MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Stałe zatrudnienie.
  • Rozwój poprzez szkolenia i kursy.
  • Opieka medyczna.
  • Premie za osiągane wyniki.
  • Narzędzia pracy takie jak laptop i telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

2025-06-02

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

małopolskie / Kraków

Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych. Analiza rynku i konkurencji. Identyfikacja trendów i ich dostosowanie do strategii marki. Nadzorowanie kampanii reklamowych i promocyjnych. Kreowanie i utrzymywanie spójnego wizerunku marki. Zarządzanie reputacją...

SZCZEGÓŁY