Enter your keyword

Kierownik działu promocji i marketingu

Ogłoszenie numer: 10134017, z dnia 2025-08-15

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Kierownik działu promocji i marketingu

Miejsce pracy: Gdańsk

Nr Ref.: StPr/25/5893

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie i realizacja strategii
  • Zarządzanie zespołem i budżetem
  • Budowanie marki
  • Badania i analiza
  • Działania promocyjne
  • Media i komunikacja
  • Sponsoring i współpraca komercyjna
  • Nadzór nad ofertą handlową

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Gdańsk
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 9 800 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

MPP Sp. z o.o.

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem Performance Marketingu (Google, Meta, SEO, Programmatic): rozwój kompetencji, planowanie działań, integracja i budowanie atmosfery współpracy; nadzór nad budżetem i splitem mediowym: odpowiedzialność za alokację i...

SZCZEGÓŁY

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola...

SZCZEGÓŁY

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych,...

SZCZEGÓŁY