WPISZ SŁOWA KLUCZOWE

Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta – rynki niemieckojęzyczne

WE ARE THE FLOOR EXPERTS!

Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM). Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.

Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta – rynki niemieckojęzyczne
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • kierowanie pracą sekcji sprzedaży i obsługi klienta odpowiedzialnej za rynek niemieckojęzyczny (zespół kilkuosobowy) -  w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań oraz motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych,
  • systematyczne usprawnienia organizacji pracy przy jednoczesnej implementacji narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy,
  • opracowywanie oraz wdrażanie programów, jak i procedur regulujących sposób w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta,
  • uaktualnianie oferty produktowej oraz informowanie Klientów o nowościach i zmianach,
  • nadzór nad terminowością i poprawnością obsługi sprzedaży (w tym kontrolę nad procesem reklamacji).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży / obsługi klienta,
  • swoboda komunikacyjna w języku niemieckim (min. B2) – warunek konieczny,
  • mile widziana dobra znajomość języka francuskiego (min. B2),
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem Customer Service lub sprzedażowym,
  • zaznajomienie z pakietem MS Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność obsługi systemu SAP traktowana jako niewątpliwy atut,
  • proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • wysoki poziom kultury osobistej.
Oferujemy:
  • ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę,
  • konkurencyjny poziom wynagrodzenia finansowego (które uwzględnia również system premiowy),
  • rozbudowany pakiet benefitów dodatkowych (m.in. prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dodatkowe środki pieniężne w okresie świątecznym etc.),
  • perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych - liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe,
  • wsparcie ze strony specjalistów.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Sroda Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzanew związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podobne oferty

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

lubuskie /

Główne zadania: aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy, realizowanie spotkań z klientami biznesowymi, przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych, pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do...

SZCZEGÓŁY

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie /

Główne zadania: aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy, realizowanie spotkań z klientami biznesowymi, przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych, pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do...

SZCZEGÓŁY

Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

opolskie /

Główne zadania: aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy, realizowanie spotkań z klientami biznesowymi, przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych, pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do...

SZCZEGÓŁY