Enter your keyword

Kierownik działu zamówień publicznych

Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Kierownik działu zamówień publicznych
Miejsce pracy: Pabianice
Numer: StPr/25/0905
OBOWIĄZKI:
Kierowanie pracą Działu Zamówień Publicznych oraz kontrola i nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań przez pracowników działu, Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalnoprawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi (praca w zespole), Prowadzenie rejestru wniosków i postępowań oraz zawartych umów w zakresie udzielonych zamówień publicznych, a także rejestru postępowań z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, Opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych, Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych i sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych. Zadania dodatkowe: Śledzenie zmian zachodzących w systemie zamówień publicznych, Opracowywanie i wdrażanie optymalnych zasad udzielania zamówień publicznych w Zakładzie oraz udzielanie pracownikom informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień publicznych, Udział w pracach komisji przetargowej oraz szkolenie członków komisji i pracowników odpowiedzialnych za sprawy merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia, Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników.Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa MS Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: Znajomość programu arkusza kalkulacyjnego Excel, programu Word oraz platformy e-zamówienia, obsługa urządzeń technicznych: drukarka, skaner.Preferowane cechy osobowe kandydata: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Pabianice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ staż + premia + dodatek funkcyjny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Podobne oferty

URZĄD GMINY MSTÓW

śląskie / Mstów

1. organizacja i kierowanie pracą Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych,2. opracowywanie projektów potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego związanych z działalnością referatu,3. współdziałanie z innymi referatami i...

SZCZEGÓŁY

Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

łódzkie / Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy...

SZCZEGÓŁY

KRAJOWY OŚRODEK MIESZKALNO-REHABILITACYJNY DLA OSÓB CHORYCH NA STWARDNIENIE ROZSIANE (SM) W DĄBKU

mazowieckie / Dąbek

planowanie, kierowanie i koordynowanie uslug rehabilitacyjnych, zarządzanie personelem, nadzór nad realizacją kompleksowej opieki nad pacjentem, dbałość o jakość świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne,...

SZCZEGÓŁY