Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa MS Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym: Znajomość programu arkusza kalkulacyjnego Excel, programu Word oraz platformy e-zamówienia, obsługa urządzeń technicznych: drukarka, skaner.Preferowane cechy osobowe kandydata: Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Pabianice
Umowa o pracę na czas określony
od 5 500 PLN
+ staż + premia + dodatek funkcyjny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
śląskie / Mstów
1. organizacja i kierowanie pracą Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych,2. opracowywanie projektów potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego związanych z działalnością referatu,3. współdziałanie z innymi referatami i...
SZCZEGÓŁYdzisiaj
łódzkie / Pabianice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy...
SZCZEGÓŁYdzisiaj
mazowieckie / Dąbek
planowanie, kierowanie i koordynowanie uslug rehabilitacyjnych, zarządzanie personelem, nadzór nad realizacją kompleksowej opieki nad pacjentem, dbałość o jakość świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne,...
SZCZEGÓŁY