Enter your keyword

Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji.
  • Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych projektów w całym kanale dystrybucyjnym
  • Wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o analizę danych rynkowych, zachodzących zmian oraz trendów na rynku aptecznym
  • Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowany profil: ekonomia/marketing, nauki ścisłe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub marketingu handlowym w branży farmaceutycznej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania
  • Wysoce rozwinięte umiejętności analizy i syntezy danych
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma

Podobne oferty

MPP Sp. z o.o.

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Zakres obowiązków: zarządzanie zespołem Performance Marketingu (Google, Meta, SEO, Programmatic): rozwój kompetencji, planowanie działań, integracja i budowanie atmosfery współpracy; nadzór nad budżetem i splitem mediowym: odpowiedzialność za alokację i...

SZCZEGÓŁY

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

pomorskie / Gdańsk

Tworzenie i realizacja strategii Zarządzanie zespołem i budżetem Budowanie marki Badania i analiza Działania promocyjne Media i komunikacja Sponsoring i współpraca komercyjna Nadzór nad ofertą handlową Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język:...

SZCZEGÓŁY

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych,...

SZCZEGÓŁY