Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
#Projekty
#customer experience
#strategia
#B2C
#doświadczenia klienta
Oczekiwania
Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Zespół
Lider w akcji
Społeczność liderów w Orange to jeden zespół połączony wspólnymi celami i wartościami. Zapoznaj się z nimi zanim złożysz aplikację.
Twoja rola
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów.
Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych.
Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową.
Inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey oraz budujących pozytywne doświadczenia Klientów Orange.
Raportowanie zarządcze.
Dostarczanie benchmarków w zakresie badań jakościowych i ilościowych.
Współpraca międzynarodowa z obszarami Customer Experience.
Twój rozwój
Szkolenia menedżerskie.
Programy rozwojowe.
Rekrutacje wewnętrzne.
Usługi / produkty do sprzedaży
Abonament
Internet
Akcesoria
Pakiety
Telewizja
Oferta na kartę
Usługi dodatkowe
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
umowa o pracę,
oferta socjalna,
ubezpieczenie grupowe,
pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
Satysfakcja:
kultura feedbacku,
premie finansowe,
konkursy sprzedażowe,
szkolenia menedżerskie, produktowe oraz sprzedażowe,
programy rozwojowe,
inicjatywy dobroczynne,
platforma do nauki języków obcych,
bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
Zdrowie:
prywatna opieka medyczna,
karta sportowa,
programy prozdrowotne.
Elastyczność:
praca zgodnie z grafikiem,
wewnętrzny rynek pracy.
Komfort:
telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
nowoczesny salon sprzedaży.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i...