Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
  1. #Projekty
  2. #customer experience
  3. #strategia
  4. #B2C
  5. #doświadczenia klienta
Oczekiwania
  • Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
  • Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
  • Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
  • Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
  • Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
  • Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Zespół
Lider w akcji
Społeczność liderów w Orange to jeden zespół połączony wspólnymi celami i wartościami. Zapoznaj się z nimi zanim złożysz aplikację.
Twoja rola
  • Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów.
  • Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów
    i innych danych.
  • Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową.
  • Inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey oraz budujących pozytywne doświadczenia Klientów Orange.
  • Raportowanie zarządcze.
  • Dostarczanie benchmarków w zakresie badań jakościowych i ilościowych.
  • Współpraca międzynarodowa z obszarami Customer Experience.
Twój rozwój
  • Szkolenia menedżerskie.
  • Programy rozwojowe.
  • Rekrutacje wewnętrzne.
Usługi / produkty do sprzedaży
  • Abonament
  • Internet
  • Akcesoria
  • Pakiety
  • Telewizja
  • Oferta na kartę
  • Usługi dodatkowe
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
  • proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • premie finansowe,
  • konkursy sprzedażowe,
  • szkolenia menedżerskie, produktowe oraz sprzedażowe,
  • programy rozwojowe,
  • inicjatywy dobroczynne,
  • platforma do nauki języków obcych,
  • bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Elastyczność:
  • praca zgodnie z grafikiem,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • nowoczesny salon sprzedaży.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Podobne oferty