Enter your keyword

Kierownik oddziału

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 153378

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, II piętro, bud. A, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z kierownikami oraz pracownikami zespolonej administracji rządowej w województwie.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.

Zakres zadań

  • planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
  • opracowuje przy współudziale Wydziałów/Biur projekty statutu/regulaminu Urzędu i projekty zarządzeń oraz analizuje zbiory aktów prawnych publikowanych w dziennikach urzędowych
  • koordynuje przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania określonych spraw w imieniu Wojewody/Dyrektora Generalnego i nadzoruje prowadzenie ich rejestrów oraz ewidencji porozumień zawieranych przez Wojewodę/Dyrektora Generalnego
  • koordynuje realizację zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • koordynuje realizację zadań obejmujących przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji
  • koordynuje zadania wynikające z ustawy o orderach i odznaczeniach

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej
  • Znajomość Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej
  • Znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o orderach i odznaczeniach, o petycjach
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie "Zasad techniki prawodawczej"
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
  • Umiejętność: radzenia sobie ze stresem, organizacji pracy
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

pomorskie / Rumia

Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za efektywne kierowanie oddziałem i zespołem handlowym. Do Twoich zadań będzie należało: Koordynacja pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych oraz organizacja ich działań, Ustalanie i realizacja celów sprzedażowych...

SZCZEGÓŁY

2025-06-01

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Warunki pracy Zagrożenie korupcją Praca w terenie Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Praca w stresie, często...

SZCZEGÓŁY