Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami
Uprawnienia: znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
[Umiejętność 1] : zgodnie z ofertą zamieszczoną na https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl[Inne] : Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku : 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie: wyższe( preferowane budownictwo), 6) staż pracy 4 lata.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69&action=details&document_id=2190037 . Znak oferty: Or .2110.II.2.2025 Jednostka ogłaszająca: Urząd Gminy Wierzbica, Wierzbica- Osiedle ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica. Data ogłoszenia: 2025-07-15. Termin składania dokumentów: 2025-07-25 do godz. 15:00. Określenie stanowiska pracy - Kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Referatu Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Gminy Wierzbica, Wierzbica- Osiedle ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica. Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie: wyższe (preferowane budownictwo), 6) staż pracy 4 lata. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności ustaw: 2) ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych, 3) o samorządzie gminnym, 4) o gospodarce komunalnej, 5) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6) o drogach publicznych, 7) Prawo Zamówień Publicznych, 8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, 9) Kodeks postępowania administracyjnego, 10) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, 11) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność, 12) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji, 13) dokładność, samodzielność, wysoka kultura osobista, 14) dodatkowym atutem będzie znajomość procedur i doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków unijnych. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Kierowanie i nadzorowanie pracy podległych służbowo pracowników w zakresie właściwej i terminowej realizacji zadań Referatu. 2) Prowadzanie postępowań administracyjnych w zakresie wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 4) Koordynowanie spraw w zakresie sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy. 5) Koordynowanie spraw związanych z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian. 6) Prowadzenie rejestru planów miejscowych, gromadzenie materiałów związanych z tymi planami oraz właściwe ich przechowywanie. 7) Przygotowywanie materiałów niezbędnych do oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz analizy wniosków w sprawie sporządzenia lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 8) Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy. 9) Prowadzenie negocjacji warunków wprowadzenia zadania rządowego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 10) Opracowywanie założeń programowych planów gospodarczych gminy. 11) Przygotowywanie ocen, prognoz i informacji dotyczących rozwoju społeczno-gospodarczego gminy. 12) Nadzorowanie realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo energetyczne. 13) Koordynacja spraw w zakresie oświetlenia ulicznego. 14) Nadzór nad infrastrukturą mienia komunalnego. 15) Prowadzenie całości spraw związanych z wyposażeniem terenu gminy w urządzenia komunalne, a w szczególności sprawy: wodociągów, kanalizacji sanitarnych, ścieków, telefonów, zaopatrzenia w energię elektryczną, cieplną i gazową, dróg, ulic, placów, współpraca w tym zakresie z odpowiednimi służbami. 16) Nadzór nad realizacją inwestycji gminnych z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz opracowywanie projektów wniosków. 17) Nadzór nad prowadzeniem całości spraw dotyczących utrzymania i budowy dróg gminnych oraz współpraca w tym zakresie z innymi zarządcami dróg. 18) Nadzór nad funkcjonowaniem zadań z zakresu ochrony środowiska oraz funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków oraz ujęciami wody z terenu gminy. 19) Współpraca z organami administracji rządowej w zakresie nadzoru budowlanego. 20) Prowadzenie i koordynowanie prac w zakresie opracowywania projektu założeń dla gminy w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i inne paliwa. 21) Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań na poszczególnych stanowiskach pracy z zakresu działania Referatu, Sporządzanie projektów opinii w sprawie realizacji inwestycji drogowej, wydawanych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Warunki pracy: - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym, - miejsce pracy Urząd Gminy Wierzbica, Wierzbica- Osiedle, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, pierwsze piętro, wejście po schodach, w budynku nie ma windy, - pomieszczenie biurowe wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, telefon itp.), - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - proponowane wynagrodzenie- 6.500,00 zł brutto / do uzgodnienia/ zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym. Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1. List motywacyjny. 2. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni /CV/. 3. Kopie lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie, b) staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty). 4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii i obywatelstwie. 6. Oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z zapoznaniem z klauzulą informacyjną RODO. 8. W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez Kandydata za zgodność z oryginałem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów oraz zaświadczenia o niekaralności z KRK). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%. Dokumenty aplikacyjne należy składać: 1) osobiście (w zamkniętej) w sekretariacie Urzędu Gminy Wierzbica, Wierzbica- Osiedle, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, 2) pocztą na adres urzędu Gminy Wierzbica jw., 3) elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /137r0agrlq/skrytka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Gminy Wierzbica- Or .2110.II.2.2025 w terminie do dnia 25 lipca 2025 r. do godz. 1500. Decyduje data wpływu do Urzędu. Oferty kandydatów, które wpłyną do urzędu gminy po wyżej określonym terminie i w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Wzory załączników znajdują się na stronie: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl (Zakładka: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze). Inne informacje: Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o dalszym etapie postępowania rekrutacyjnego i terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wierzbica (http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu. Dodatkowe informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem 82/ 575-07-20.
Wierzbica-Osiedle
Umowa o pracę na czas określony
od 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
wczoraj
lubelskie / Lublin
Składnie drzwi; nadzór nad grupą ludzi. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: umiejętność w zarządzaniu ludźmi Uprawnienia: praca w zespole, dyspozycyjność Uprawnienia: umiejętności techniczne, manualne Uprawnienia:...
SZCZEGÓŁYłódzkie / Drużbice
1) kierowanie i organizacja pracy Referatu, 2) realizacja zadań związanych z organizacją i udzielaniem zamówień publicznych w trybie i formie określonej w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, 3) planowanie i nadzorowanie realizacji gminnych inwestycji oraz...
SZCZEGÓŁYmałopolskie / Zakopane
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły, - utrzymanie terenu, budynków i mienia w należnym stanie techniczno-eksploatacyjnym i należytej czystości, - prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu...
SZCZEGÓŁY