Enter your keyword

Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94

Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoją rolą będzie:
  • budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
  • monitorowanie efektywności pracy zespołu,
  • prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,
  • monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych,
  • odsłuch i ocena rozmów podległego zespołu,
  • realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych,
  • dbanie o rozwój i motywację zespołu,
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
  • rekrutacja, motywowanie podległych pracowników,
  • bliska współpraca z innymi działami w firmie, w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • min. 2 lata doświadczenia w Call Center lub Call Center Sprzedażowym,
  • mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu, chęć rozwoju,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli,
  • work-life balance​ – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!

Podobne oferty

Contact Center Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie

Oczekiwania: doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu...

SZCZEGÓŁY

2024-07-08

Douglas Polska Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Ełk, Brama Mazur, plac Miejski 1

Twój zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie Zespołem perfumerii, w tym wyznaczanie celów, motywowanie, układanie grafików, rozwój, rekrutacja, Realizowanie planów sprzedażowych i nie sprzedażowych, Aktywne podejmowanie działań mających na celu...

SZCZEGÓŁY

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów obsługi klienta (głównie w zakresie rozwiązań informatycznych)? Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów? Masz praktyczną...

SZCZEGÓŁY