Enter your keyword

Koordynator kontraktu

W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Koordynator kontraktu
Miejsce pracy: Sulechów
O stanowisku:

Koordynacja i nadzór nad realizacją wszystkich procesów operacyjnych, administracyjnych i usług wspierających funkcjonowanie zakładu, tak aby działania były w pełni zgodne z założeniami kontraktu oraz standardami ustalonymi z klientem. Wysoka jakość współpracy z klientem dzięki proaktywnej komunikacji i rzetelnej realizacji ustaleń. Efektywna organizacja działań operacyjnych, projektowych i administracyjnych wspierających realizację kontraktu.
 
Twoje obowiązki:
  • Nadzorowanie i koordynacja procesów operacyjnych – monitorowanie realizacji zadań w ramach kontraktu, w tym harmonogramów, jakości i zgodności działań z ustalonymi warunkami.
  • Zapewnienie zgodności z założeniami kontraktu – bieżące śledzenie wskaźników realizacji, raportowanie odchyleń, wdrażanie działań korygujących.
  • Koordynacja i nadzór nad serwisami zewnętrznymi – nadzorowanie usług realizowanych przez firmy zewnętrzne (np. ochrona, sprzątanie, catering, utrzymanie techniczne), kontrola jakości i terminowości ich pracy oraz zgodności z umową.)
  • Realizacja tematów projektowych – planowanie i koordynacja działań projektowych, w tym adaptacji przestrzeni, zmian organizacyjnych i usprawnień w zakładzie.
  • Współpraca z klientem – bieżące uzgadnianie zmian, dopasowań oraz nowych potrzeb (np. dostosowanie pomieszczeń, reorganizacja przestrzeni, rozszerzenie zakresu usług).
  • Przygotowanie prezentacji, raportów i materiałów – opracowywanie dokumentów wspierających komunikację projektową i kontraktową.
  • Nadzór nad procesem zakupowym – współpraca z działem zakupów w zakresie zamówień, kontrola zgodności zakupów z wymaganiami kontraktu i potrzebami operacyjnymi.
  • Pomoc w organizacji eventów – wsparcie przy przygotowaniu wydarzeń firmowych, spotkań z klientami i innych inicjatyw w zakładzie.
  • Bieżąca obsługa administracyjna – prowadzenie dokumentacji związanej z kontraktem, koordynacja obiegu informacji i dokumentów, uzgodnienia z dostawcami i partnerami
 
Nasze wymagania:
  • Minimum 2 lata w koordynacji projektów, operacji zakładowych lub usług wspierających.
  • Doświadczenie w kontaktach z klientem i nadzorowaniu firm zewnętrznych będzie dużym atutem.
  • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym lub logistycznym.
  • Znajomość zasad realizacji kontraktów i nadzoru operacyjnego.
  • Procesy zakupowe, administracyjne i koordynacja usług zewnętrznych. Podstawy zarządzania projektami i facility management. 
  • Doświadczenie w Koordynacji i organizacji pracy zespołu i procesów równoległych. Skuteczna komunikacja i negocjacje z klientem oraz dostawcami.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.


Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię[email protected]. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.

Podobne oferty